نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ ؛ دنیل مدودف – مکنزی مکدونالد

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ مکدونالد

تنیس اندین ولز حالا به ۶۴ نفر نهایی رسیده و در این مرحله، عصر روز یکشنبه، ۱۹ اسفند (زمان بازی حدود ساعت ۲۰) دنیل مدودف، تنیسور روس در برابر مکنزی مکدونالد آمریکایی قرار خواهد گرفت. سعی داریم در این مقاله با ارایه‌ی اطلاعات مفید، پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ را برای شما آسان کنیم. هر دو تنیسور نسبتا تازه‌کار هستند و با ۲۳ سال سن در ابتدای جاده‌ی جاده‌طلبی هستند، با این‌حال از همین سال‌های ابتدایی دنیل مدودف نشان داده یک سر و گردن از مکنزی مکدونالد بالاتر است.

پیش بینی این بازی در بتکارت

دنیل مدودف؛ آینده‌ای درخشان

دنیل مدودف ۲۳ ساله از سال ۲۰۱۴ وارد دنیای حرفه‌ای شده و از ۱۳۰ مسابقه‌ی رسمی‌ای که انجام داده حدود ۶۰٪ را برده است. او در گرنداسلم‌ها حرفی برای گفتن نداشته و بهترین حضور او صعود به دور چهارم اوپن استرالیا ۲۰۱۹ بوده است. مدودف اکنون صاحب رنک ۱۴ تنیس دنیا است که بهترین رنکینگ او به‌حساب می‌آید. او اکنون در اوج دوران فعالیت ورزشی خود است و در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب ۳ قهرمانی شد و در دو ماه اول سال ۲۰۱۹ نیز ۱ قهرمانی به‌دست آورده است. از این ۴ قهرمانی ۳ تای آنها در مسابقات ۲۵۰ امتیازی و تنها یکی در مسابقات ۵۰۰ امتیازی بوده و همین ثابت می‌کند که قهرمانی در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی ایندین ولز برای او دست‌نیافتنی است. ولی با اینحال او می‌تواند تا مراحل بالا صعود کند. تبحر او بازی در زمین‌های سفت است و زمین ایندین ولز نیز سفت است. دنیل مدودف دو سال قبل در دور اول تنیس ایندین ولز حذف شد، سال قبل تا دور سوم بالا رفت و امسال امید به صعودی بیشتر دارد. مدودف سال ۲۰۱۹ آمار ۱۴ برد و ۴ باخت را برجای گذاشته است (برد مقابل مونفیل و نیشیکوری و ورداسکو و رائونیچ و باخت مقابل مونفیل و نیشیکوری و جوکوویچ).

مکنزی مکدونالد؛ شانس اندک

مکنزی مکدونالد ۲۳ ساله تنها حدود ۳ سال است که وارد دنیای حرفه‌ای شده و در این مدت هم صاحب هیچ قهرمانی‌ای نشده است. او اکنون صاحب رنک ۶۲ دنیا است که بهترین رنکینگ دوران فعالیت او است. مکنزی طی یک سال توانسته رنک خود را به نصف تقلیل دهد و این نشان از آماده بودن او دارد. آن‌طور که عملکرد این تنیسور آمریکایی نشان می‌دهد تبحر او بیشتر در بازی روی چمن است و احتمالا زمین سفت ایندین ولز خیلی با طبع او سازگار نخواهد بود. او در مسابقات سال ۲۰۱۹ تاکنون ۱۷ بازی انجام داده و ۱۱ برد و ۶ باخت را ثبت کرده و مهم‌ترین برد او شکست دادن ۱-۲ دل‌پوترو رنک ۴ دنیا بود. او در تنیس ایندین ولز امسال از مرحله‌ی ۱۲۸ تنیسور وارد مسابقات شد و توانست مقابل ژائو سوسای پرتغالی به پیروزی برسد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹

در پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ حتما به این نکته توجه کنید که این دو تنیسور حدود ۷ ماه پیش نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی را مدودف با نتیجه‌ی ۰-۲ از آن خود کرد.

*با توجه به اینکه زمان دقیق برگزاری بازی‌های ایندین ولز کمی دیر اعلام می‌شود پیشنهاد می‌کنیم در روزهای مسابقه، شرط خود را زودتر ببندید.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل