نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ جوانی بر فرمِ خوبِ جوکوویچ غلبه می‌کند؟

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا 2019 نواک جوکوویچ

در چارچوب رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا و در دور چهارم مسابقات، نواک جوکوویچ و دنیل مدمدوف به مصاف هم می‌روند. رویارویی این دو تنیسور با هم یکی از مهم‌ترین اتفاقات مسابقات آزاد استرالیا است و قطعا پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ در خصوص این مسابقه، موضوعی بسیار جذاب و در عین حال مشکل است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نواک جوکوویچ: ستاره به این زودی‌ها تسلیم نمی‌شود

پروفایل نواک جوکوویچ

سن: ۳۱

قد: ۱۸۸

وزن: ۷۷

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۳

رنک: ۱

نواک جوکوویچ اهل صربستان اکنون در دور چهارم بازی‌ها قرار دارد و برای رسیدن به هدفش تمام تلاشش را خواهد کرد. نواک در دور قبلی در برابر دنیس شاپووالفِ کانادایی قرار گرفت. دیداری که در حال سخت شدن برای نواک جوکوویچ بود اما تجربه و توان بالای او مانع از ایجاد شگفتیِ بزرگ در مسابقات شد. علی‌رغم بازی خوب شاپووالف در دو ست ابتدایی، او مغلوب توان بالای تنیسور صربستانی شد. اما در دور سوم شاپووالف در عین ناباوری توانست نواک جوکوویچ را شکست دهد. سرانجام مردِ اول تنیس جهان که نمی‌خواست به این زودی از حذف شود در ست چهارم، در ۶ گیمِ متوالی حریفش را شکست داد. اکنون جوکوویچ به خوبی می‌داند که در بازی برابر دنیل مدمدوف جای اشتباهی ندارد، چون رقیب او جوان است و در عین جوانی‌اش، تجربه بالایی برای حضور در رقابت‌ها دارد. قطعاً بازی در این دورِ مسابقات برای نواک مانندِ ۳ دور گذشته آسان نیست.

دنیل مدمدوف: آماده‌ی رویارویی با هر رقیبی، حتی نواک!

پروفایل دنیل مدمدوف

سن: ۲۲

قد: ۱۹۶

وزن: ۸۳

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۱۴

رنک: ۱۹

دنیل مدمدوف در حالی به مصاف نواک جووکویچ می‌رود که در راند سوم بازی‌ها به مصاف دیوید گوفنِ بلژیکی رفت. او در برابر گوفن بازی مشکلی نداشت و در سه ست متوالی این تنیسورِ بلژیکی را شکست داد. مدمدوفِ اهل روسیه در حالی که فقط ۲۲ سال دارد و جوان است، برای هر رقیبی می‌تواند مشکل‌ساز شود. اکنون بازی‌های گرند اسلم آزاد استرالیا اولین چالش بزرگ دنیل در دوران حرفه‌ایِ او است. دنیل مدمدوف یکی از آینده‌دارترین تنیسورهای جهان است و به طور قطع می‌توان گفت برای کسبِ عنوان قهرمانی پا به مسابقات تنیس آزاد استرالیا گذاشته است. اما بدون شک این دیدارِ دنی در تنیس آزاد استرالیا مانند ۳ بازی قبلش نیست. رقیب او نواکِ بزرگ است. این سومین رویارویی دنیل مدمدوف با نواک جوکوویچ است. در دو بازی قبلی میان آنها، مدمدوف شکست خورده است. اما در حالت کنونی، مسابقاتِ بزرگ گرند اسلم اوپن استرالیا زمان بسیار خوبی است تا دنی انتقام دو شکست خود از بهترین تنیسور جهان را بگیرد.

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

این مسابقه بدون شک به یکی از زیباترین بازی‌های این سری از مسابقات تنیس تبدیل می‌شود. رویارویی یکی از آینده‌دار ترین تنیسورهای جهان با مرد اول جهان باعث می‌شود پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ از پیش مشکل‌تر شود.

مشخصات بازی

تاریخ: دو‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷- ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۹:۴۵ ( تقریبی است)

محل برگزاری: راد لیور آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل