نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA : پیش بازی ساکرامنتو کینگز-گلدن استیت وریرز؛

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA : چشم انتظار واکنش مناسب یاران کری 

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز از کنفرانس غرب، رو در روی هم قرار خواهند گرفت. وریرز که در رتبه سوم قرار دارد و با اوکلاهاما و دنور، رقابت تنگاتنگی دارد، باید در خانه ساکرامنتو، آزمونی دیگر را پشت سر بگذارد. با نگاهی به فرم، وضعیت فعلی و بازیکنان دو تیم، می‌توان فهمید مشتاقانِ به پیش بینی بسکتبال NBA، کار سختی پیش رو نخواهد داشت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ساکرامنتو کینگز: تعادل و ثبات، در این تیم معنایی ندارد

شاگردان دیو جرگر از پرنوسان‌ترین تیم‌های این فصل بسکتبال NBA هستند. بادلی هیلد اخیرا بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و میانگین امتیازی ۲۰.۲ در هر بازی را از خود برجای گذاشته که در کنار میانگین ۵.۰ ریباند و ۲.۳ پاس منجر به امتیاز، ارزش‌های او را ثابت می‌کند. یک مشکل بزرگ در خصوص ساکرامنتو، خط دفاعی این تیم است که باید هرچه زودتر سر و سامانی به آن داده شود. همان‌طور که اشاره شد، این تیم به شدت پرنوسان است؛ یعنی ممکن است در روزی که روی فرم قرار دارد بهترین تیم را شکست دهد و یا روز بعدش با عملکردی فاجعه، از ضعیف‌ترین تیم شکست بخورد، نکته‌ای که باید در پیش بینی بسکتبال NBA در خصوص این بازی در نظر گرفت.

 

گلدن استیت وریرز: خشمگین از آخرین شکستِ دردناک

وریرز از ۱۰ بازی قبلی خود، در شش بازی پیروز شده‌اند، اما آخرین باخت‌شان، واقعا ضربه بزرگی به این تیم بود. در حالی که همه چیز برای یک پیروزی شیرین در خانه مهیا بود، هیوستون راکتس با کامبکی زیبا در ثانیه‌های پایانی، موفق به پیروزی شد. این نوع شکست که برای تیمی چون گلدن استیت بندرت اتفاق می‌افتد، سومین شکست خانگی پی در پی به حساب می‌آمد. استفن کری با میانگین امتیازی ۲۸.۹، رهبر تیمش در تمام جناح است و پشت سر او، کلی تامپسون با میانگین ۲۱.۱، وی را همراهی می‌کند. گلدن استیت هدفی مشخص از ابتدای فصل دارد و با تمام سرعت، به مسیر خود ادامه می‌دهد. با توجه به وضعیت دو تیم هم، به نظر نمی‌رسد ساکرامنتو توان ایستادگی برابر یاران کری را داشته باشد، اما خب پیش بینی بسکتبال NBA هیچ‌وقت ساده نبوده و نخواهد بود.

تاریخ: یکشنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۷-۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۶:۳۰ بامداد به وقت ایران

ورزشگاه: گلدن ۱ استادیوم (ورزشگاه اختصاصی ساکرامنتو کینگز)

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل