نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA : پیش‌بازی پورتلند تریل بلیزرز و هیوستون راکتس

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ کار سخت پورتلندی‌ها در روزهای درخشان جیمز هاردن

پورتلند تریل بلیزرز و هیوستون راکتس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه مودا سنتر (ورزشگاه خانگی پورتلند تریل بلیزرز ) بامداد جمعه ساعت ۵:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های پنجم و چهارم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای پورتلند تریل بلیزرز و ۵ برد برای هیوستون راکتس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول ، این مسابقه از دشوار‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پورتلند تریل بلیزرز: لیارد و یاران در تلاش برای نزدیک شدن به پلی‌آف

تیم پورتلند تریل بلیزرز اکنون در رده پنجم جدول کنفرانس غرب قراردارد و در ۵ بازی اخیرش ۳برد و ۲ شکست کسب کرده‌است. تیم پورتلند نسبت به هیوستون راکتس یک روز کمتر استراحت می‌‍کند و در شبی که هیوستون استراحت خواهد کرد، پورتلند در جدالی نفس‌گیر باید به مصاف اوکلاهما سیتی تاندر برود. پورتلند پیش از این بازی به مصاف ساکرامنتو کینگز رفت که توانست با نتیجه ۱۱۳-۱۰۸ این تیم را شکست دهد. در این بازی یوسف نورکیچ شبی باورنکردنی را پشت سر گذاشت و توانست ۲۴ امتیاز، ۲۳ ریباند و ۷ پاس منجر به امتیاز ثبت کند که آماری بی نظیر برای یک مسابقه محسوب می‌شود. البته بهترین بازیکن این تیم در طول این فصل کسی نبوده جز دیمین لیارد، گارد راس این تیم که میانگین آمار ۲۶.۷ امتیاز، ۴.۸ریباند و ۵.۸ پاس منجر به امتیاز را در هربازی ثبت کرده‌است همچنین او از نامزدان حضور در تیم آل استار کنفرانس غرب نیز هست. همه این آمارهای درخشان پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی را دشوار می‌کند.

ترکیب احتمالی: یوسف نورکیچ، مائوریس هارکلس، سی جی مکالوم، دیمین لیارد، الفاروق امینو

هیوستون راکتس: پیشتازی با آقای MVP

تیم هیوستون راکتس اکنون در رده چهارم کنفرانس غرب قراردارد، این تیم در آخرین بازی‌اش در لیگ بسکتبال NBA، در دیداری تماشایی مقابل قهرمان سال گذشته بسکتبال NBA یعنی گلدن استیت واریرز در وقت های اضافه با نتیجه بسیار نزدیک ۱۳۵-۱۳۴ پیروز شد. ستاره بی چون و چرا این بازی، جیمز هاردن MVP سال گذشته بسکتبال NBA بود. او در این بازی توانست ۴۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پرتاب موفق سه امتیازی و ۱۵ پاس منجر به امتیاز ثبت کند. او در نهمین بازی متوالی بود که بیش از ۳۵ امتیاز می‌گرفت و رکورد تاریخ NBA را به نام خود ثبت کرد. او در ۳ ثانیه مانده به پایان بازی توانست با پرتاب سه امتیازی خود هیوستون را در این بازی برنده کند. هیوستون راکتس این روزها کریس پل، گارد راس خود را ندارد وهمین باعث شده‌است تمام بارها به دوش جیمز هاردن باشد. در این مقطع فصل پیش بینی بسکتبال NBA برای تیم هیوستون آسان شده اما تیم پورتلند می‌تواند کار را برای هر تیمی مشکل کند.

ترکیب احتمالی: کلینت کاپلا، جیمز هاردن، آستین ریورز، پی جی تاکر، دانول هوس

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل