نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ گلدن استیت واریرز – دنور ناگتس

پیش بینی بسکتبال NBA دنور ناگتس

در ادامه سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه، تیم گلدن استیت واریرز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اوراکل آرنا میزبان دنور ناگتس خواهد بود. پیش بینی بسکتبال NBA در این بازی در اوج خود است. گلدن استیت واریرز تیم اول کنفرانس غرب است و تیم دنور ناگتس، تیم دوم این کنفرانس. فاصله‌ی دو تیم هم تنها به‌قدر ۱ بازی است و ناگتس اگر بازی را با اختلاف زیادی ببرد می‌تواند به صدر جدول برسد. گلدن استیت در بازی آخر خود توانست تیم شارلوت هورنتس را با اختلافی ۴۷ امتیازی شکست دهد. تیم دنور اما ۵ بازی قبلی خود را یکی در میان باخته و در آخرین بازی مقابل واشنگتن ویزاردز با ۵ اختلاف امتیاز شکست خورد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

گلدن استیت واریرز؛ همیشه صدرنشین

گلدن استیت واریرز در سال‌هایی که تحت نظارت استیو کر بوده به صدرنشینی عادت کرده و توانسته لیگ NBA را قبضه کند. این تیم در ۴ سال اخیر ۳ بار قهرمان شده و امسال نیز شانس اول قهرمانی است. این تیم در فصل جاری با ۵۲ برد و ۲۴ باخت و ثبت آمار ۶۸٪ برد در صدر کنفرانس غرب قرار دارد ولی کمی از انتظارات ضعیف‌تر ظاهر شده و در کل لیگ NBA عملکرد سوم را دارد (پس از میلواکی و تورنتو در کنفرانس شرق). واریرز پس از گذر از دو هفته‌ی کابوس‌وار حالا خود را پیدا کرده و در ۱۰ بازی اخیر ۷ برد و ۳ باخت کسب کرده است. با این‌حال باخت مقابل مینه‌سوتا و دالاس ماوریکس نشان می‌دهد که این تیم همچنان در حد و اندازه‌های نام خود نیست. جنگجویان یکی از بهترین ترکیب‌های تاریخ NBA را دارند و در این بازی می‌توانند از همه‌ی آنان استفاده کنند: استفن کری، کوین دورانت، دریموند گرین، دمارکوس کازینز و کلی تامپسون. گلدن استیت در بازی‌های خانگی خود آمار ۲۷ برد و ۱۱ باخت داشته‌اند که در بین ۴ تیم کنفرانس غرب ضعیف‌ترین عملکرد است.

دنور ناگتس؛ پرنوسان

دنور ناگتس این فصل پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته و ۵۶٪ برد پارسال را به ۷۷٪ رسانده و با ۵۱ برد و ۲۵ باخت در رده‌ی دوم کنفرانس غرب قرار دارد. با این‌حال باتوجه به نوسانات زیاد دنور، بسیاری از صاحبنظران برای این تیم در پلی‌آف درخشش چندانی را پیش‌بینی نمی‌کنند. ناگتس در ۱۰ بازی اخیر خود ۷ برد و ۳ باخت داشته و باخت‌های این تیم هم مقابل قدرتمندانی مانند راکتس و پیسرز و گلدن استیت بوده است. دنوری‌ها تا اینجای فصل، خارج از خانه ۲۰ برد و ۱۸ باخت داشته‌اند. ستارگان این تیم نیکولا یوکیچ و جمال ماری و پل میلساب هستند. خبر بد آن‌که به‌نظر می‌رسد جمال ماری، پوینت گارد تیم به این بازی نخواهد رسید و در غیاب او مونته موریس یا آیزایا توماس بازی خواهند کرد که هیچ‌یک نمی‌توانند به‌خوبی جای او را پر کنند.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA در این بازی بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد بود. پیش از شرط‌بندی حتما از حضور یا عدم حضور جمال ماری کسب اطلاع کنید. دو تیم در این فصل تاکنون ۳ بازی رودررو داشته‌اند که حاصل آن ۲ برد برای گلدن استیت و ۱ برد برای دنور بوده (گلدن استیت یک بازی را در خانه‌ی حریف برده است). برای اطلاع از برخی نکات بازی به این لینک مراجعه کنید.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل