نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ دنور ناگتس – مینه سوتا تیمبروولوز

پیش بینی بسکتبال NBA دنور

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۶ بامداد چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه، تیم دنور ناگتس در استادیوم اختصاصی خود یعنی پپسی سنتر میزبان مینه سوتا تیمبروولوز خواهد بود. در روزهایی که صدرنشین‌های کنفرانس غرب چندان خوب کار نمی‌کنند پیش بینی بسکتبال NBA جذاب‌تر از پیش خواهد بود. دنور ناگتس پر افت‌وخیز نتیجه می‌گیرد و برخلاف اوایل فصل، دیگر کسی از این تیم انتظار درخشش فوق‌العاده‌ای در پلی‌آف ندارد. این تیم در آخرین بازی خود مقابل گلدن استیت شکست خورد تا همچنان دستش از صدر جدول کوتاه باشد. مینه سوتا تیمبروولوز هم گرچه وضعیت خوبی ندارد ولی با دو برد پیاپی پا به زمین حریف می‌گذارد و در بازی آخر خود توانست نیویورک نیکس ناتوان را از پیش رو بردارد.

دنور ناگتس؛ بدترین فرم فصل

دنور ناگتس در بدترین فرم فصل خود قرار دارد ولی فرم بد تیمی که تاکنون ۶۶٪ بازی‌ها را برده از فرم خوب خیلی تیم‌ها بهتر است. دنور با ۴۳ برد و ۲۲ باخت در رده‌ی ۲ کنفرانس غرب قرار دارد و اگر کمی هوشیار باشد در ایام ضعف گلدن استیت می‌تواند جدول را پس از حدود دو ماه مجددا پس بگیرد. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود ۶ برد و ۴ باخت ثبت کرده که همه‌ی باخت‌ها در ۵ بازی آخر رخ داده‌اند. عجیب‌ترین باخت ناگتس در خانه و مقابل نیواورلینز پلیکانز بود. ناگتس که در این فصل به‌طور متوسط ۱۱۲ امتیاز به‌دست آورده در بازی‌هایی که باخته نتوانسته به این سقف امتیازی برسد. به‌نظر می‌رسد دنور دچار نوعی عدم توازن در حمله و دفاع شده و باید دید این مساله تا کی ادامه خواهد داشت. دنور مصدوم خاصی ندارد و ترکیب نیکولا یوکیچ و جمال ماری و پل میلساب آماده است تا در خانه بدرخشند. دنور ناگتس در خانه بهترین آمار کنفرانس غرب را دارد با ۲۷ برد و تنها ۶ باخت.

مینه سوتا تیمبروولوز؛ آخرین نورهای امید

مینه سوتا تیمبروولوز این فصل اصلا تیم خوبی نبوده و با ۳۲ برد و ۳۵ باخت در رده‌ی ۱۰ کنفرانس غرب جای دارد و تا رسیدن به رتبه‌ی ۸ و صعود به پلی‌آف ۶ بازی فاصله دارد. این تیم در ۱۰ بازی اخیر آمار ۵ برد و ۵ باخت را برجای گذارده و با این روند، صعود به پلی‌آف غیرممکن خواهد بود. مینه سوتا در ۱۵ بازی اخیر خود به‌استثنای یک بازی، همه‌ی بازی‌های خانگی را برده و همه‌ی بازی‌های خارج از خانه را باخته است و در این مدت حتی اوکلاهما را نیز در خانه شکست داد. در بازی قبل و در غیاب کارل آنتونی تاونز، تاج گیبسون همه‌کاره‌ی تیم بود. تاونز بهترین امتیازآور و ریباندکننده و بلاک‌کننده‌ی تیم است وفراتر از سطح مینه سوتا بازی می‌کند. او در بازی با نیویورک غایب بود و معلوم نیست بتواند به بازی با دنور برسد. در بازی قبل، دو اسمال فوروارد تیم یعنی اندرو ویگینز و رابرت کاوینگتون هم غایب بودند. با این ترکیب ناقص، مینه سوتا حریف راحتی برای تیم‌های دیگر خواهد بود.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA هرچند کار آسانی نیست ولی با توجه به نکاتی که گفتیم به نظر می‌رسد دنور شانس بسیار بالایی برای برد دارد. مینه سوتا در بازی‌های خارج از خانه آمار بد ۹ برد و ۲۵ باخت را ثبت کرده است. پیش از شرط‌بندی، از حضور یا عدم حضور غایبان مینه سوتا بخصوص کارل آنتونی تاونز کسب اطلاع کنید. این دو تیم این فصل تاکنون ۲ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند. هر دو بازی در مینه سوتا برگزار شد ولی برنده‌ی هر دو بازی تیم دنور ناگتس بود. برای ملاحظه‌ی برخی نکات بازی به این لینک توجه کنید.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل