نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ گلدن استیت واریرز – فینیکس سانز

پیش بینی بسکتبال NBA سانز

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه ۲۰ اسفند ماه، تیم گلدن استیت واریرز در استادیوم اختصاصی خود، میزبان فینیکس سانز خواهد بود. پیش بینی بسکتبال NBA به مرحله‌ای رسیده که تعداد نتایج غیر مترقبه افزایش یافته است. این بازی دیدار تیم اول کنفرانس غرب و مدافع عنوان قهرمانی با تیم آخر کنفرانس غرب است که پیش از هر تیم دیگر معلوم شد شانسی برای صعود به پلی‌آف ندارد. گلدن استیت واریرز به‌قدر ۳۰ بازی از فینیکس سانز فاصله‌ی امتیازی دارد و این دو تیم به هیچ‌لحاظ با یکدیگر قابل مقایسه نیستند ولی این به‌معنای قطعی بودن برد جنگجویان نیست. گلدن استیت در آخرین بازی خود در دیداری حساس با تیم دوم کنفرانس غرب یعنی دنور ناگتس توانست به پیروزی برسد و جایگاه خود در صدر را مستحکم‌تر کند. فینیکس هم که تازه یادش افتاده فصل شروع شده ۳ بازی پیاپی خود را برده که عجیب‌ترین آنها برد میلواکی باکس، قوی‌ترین تیم این روزهای لیک بسکتبال NBA بود.

پیش بینی این بازی در بتکارت

گلدن استیت واریرز؛ فراز و نشیب

گلدن استیت که فصل را با قدرت شروع نکرد با آغاز سال ۲۰۱۹ تبدیل به طوفانی‌ترین تیم لیگ NBA شد و حتی در یک مقطع به ۱۲ برد پیاپی رسید ولی ۲ هفته‌ای می‌شود که از آن فرم خود فاصله گرفته است. واریرز در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ تا را باخته تا فاصله‌ی این تیم با دنور تنها به ۲ بازی تقلیل پیدا کرده باشد. گلدن استیت واریرز با ۴۵ برد و ۲۰ باخت و آمار ۶۹٪ برد در صدر کنفرانس خود قرار دارد. این تیم بهترین خط آتش لیگ بسکتبال NBA را در اختیار دارد ولی در دفاع ضعیف است و رتبه‌ی ۱۸ را در اختیار دارد. حضور دی‌مارکوس کازینز وضع را بهتر کرده ولی این تیم در ۶ تا ۸ بازی اخیر خود بیش از ۱۱۰ امتیاز به حریفان خود داده است. گلدن استیت در بازی با فینیکس، ترکیب رویایی خود را به‌طور کامل در اختیار دارد. شاگردان استیو کر در بازی‌های خانگی این فصل خود آمار ۲۴ برد و ۹ باخت را ثبت کرده‌اند.

فینیکس سانز؛ تیم خوب سال آینده

یکی از کارهای خوب مدیران فینیکس سانز آن بود که از ابتدای سال ۲۰۱۹ از تیم امسال قطع‌ امید کردند و سنگ‌بنای یک فینیکس سانز قدرتمند در فصل آینده را گذاشتند. آنان با حفظ دوین بوکر و دی‌آندره آیتون و نقل و انتقال چند بازیکن، برای فصل بعد تیم خوبی را گردآوری کردند. این تیم اکنون با تنها ۱۵ برد و ۵۱ باخت و آمار ۲۳٪ برد، دومین تیم ضعیف NBA است. آنان گرچه در ۵ بازی اخیر ۴ تا را برده‌اند ولی پیش از آن با ۱۷ باخت پیاپی، بدترین آمار تاریخ باشگاه را به ثبت رسانده بودند. این تیم در ۱۰ بازی اخیر ۴ برد و ۶ باخت داشته است. تیم میهمان مثل چند بازی قبل دومین بازیکن امتیازآور خود یعنی تی.جی وارن را در اختیار نخواهد داشت. فینیکس در بازی‌های خارج از خانه ۵ برد و ۲۸ باخت را رقم زده است.

پیش بینی بسکتبال NBA

افت نسبی واریرز و شکوفایی سانز، پیش بینی بسکتبال NBA را جذاب می‌کند. نکته‌ی جالب آن‌که در بازی‌های رودررو، واریرز ۱۸ بازی اخیر را از آن خود کرده است. برای دیدن برخی نکات بازی به این لینک مراجعه کنید.

*آمارهای مربوط به فینیکس صرف‌نظر از بازی با پورتلند است. آن بازی پس از نگارش این مقاله آغاز خواهد شد.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل