نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA: بوستون سلتیکس-میامی هیت

boston celtics miami heat NBA

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم بوستون سلتیکس و میامی هیت به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم که شانس بسیار خوبی برای صعود به پلی‌آف رقابت‌ها را دارند، به لطف ستاره‌های خود در فرم نسبتا خوبی قرار دارند، مخصوصا بوستون که هم چشم‌نواز است و هم قدرتمند. باقی مسائل مربوط به این بازی را با ما دنبال کنید تا پیش بینی بسکتبال NBA را با شفافیت بیشتری انجام دهید.

پیش بینی در بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA بوستون سلتیکس: رعب و وحشت در دل رقبا

سلتیکس در فرمی بسیار فوق‌العاده قرار دارد. غیرقابل انکار است که بخواهیم موفقیت‌های اخیر این تیم در بسکتبال NBA را حاصل شانس و اتفاق بدانیم و هرکس که به پیش بینی بسکتبال NBA علاقه دارد، این را رد نمی‌کند. سبزپوشان ایالت ماساچوست، در رتبه پنجم کنفرانس شرق قرار دارند و در سه بازی قبلی خود، سه پیروزی به دست آورده‌اند. البته این آمار زیباتر می‌شود وقتی بفهمیم از 10 بازی قبلی، هفت بازی را به عنوان پیروز زمین، تمام کرده‌اند. کایری ایروینگ، ابرستاره بوستون، با بازی‌های چشم نوازی که به نمایش می‌گذارد، دردسری برای حریفان شده است. او در بازی قبلی برابر آتلانتا هاوکس، 32 امتیاز به دست آورد. جیسون تیتوم، دیگر ستاره سلتیکس، با نقش مکملی که داشت، 14 امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد که بد محسوب نمی‌شود. تیم برد استیونز، بدون هیچ مصدومیتی پای به این میدان می‌گذارد. این دومین دیدار از چهار دیداری‌ست که قرار است این فصل برگزار شود و میامی از این حیث، با پیروزی 115-99 که به دست آورد، برتری دارد. با این حال پیش بینی بسکتبال NBA، همیشه سخت است، مخصوصا وقتی یک پای آن بوستون سلتیکس باشد.

میامی هیت: ماموریت سخت در تی‌دی گاردن

آخرین پیروزی میامی هیت، تیم هفتم کنفرانس شرق، در برابر شیکاگو بولز به دست آمد؛ در شنبه شبی دلپذیر که توانستند با اختلاف 117-103، رقیب خود را شکست داده و شکست‌های گذشته را فراموش کنند. جاش ریچاردسون که به دلیل بیماری در بازی پیشین غایب بود، به ترکیب تیمش بازگشت و 26 امتیاز کسب کرد. دیون ویترز هم در 21 امتیاز تیمش سهیم بود. حسن وایت‌ساید با اینکه فقط شش امتیاز به دست آورد اما با توپ ربایی‌ها و ریباندهایی که انجام داد، ریتم بازی تیمش را حفظ کرد. در کل میامی هیت از بزرگان بسکتبال NBA است و همیشه قادر بوده با شخصیتی که دارد، نتایج بد را جبران کند. شاید تنها نکته بد در این تیم، نبود یک ابرستاره باشد. هیت همچنان بدون گوران دراگیچ خواهد بود (به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو). به طور خلاصه، در پیش بینی بسکتبال NBA، باید کوچک‌ترین جزئیات را هم مدنظر قرار دهید.

مشخصات بازی 

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل