نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال ؛ واشنگتن ویزادرز در مقابل گلدن استیت واریرز

پیش بینی بسکتبال

پیش بینی بسکتبال با وجود دشواری‌هایی که دارد همیشه یکی از جذاب‌ترین کارها بوده‌است. تیم‌های بسکتبال واشنگتن ویزاردز و گلدن استیت واریرز ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه از سری رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی در واقع نبرد دو تا از پرستاره‌ترین تیم‌های کنفرانس شرق و غرب است که البته در جدول رده‌بندی شرایط کاملا متفاوتی دارند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

گلدن استیت واریرز در این بازی به دنبال کسب پیروزی و حفظ فرم فوق‌العاده خود است و واشنگتن ویزاردز نیز که شانی برای رسیدن به پلی‌آف ندارد در صدد بهبود جایگاه خود در جدول کنفرانس شرق است. بسکتبال NBA اکنون به فازهای پایانی فصل عادی خود نزدیک می‌شود و ‌بازی‌ها جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شودند. این بازی به میزبانی واشنگتن و در ورزشگاه کپیتال وان آرنا (Capital One Arena) برگزار می‌شود.

پیش بینی بسکتبال ؛ گلدن استیت واریرز : جنگجویان قدرتمندتر از همیشه

گلدن استیت که به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان بهترین ترکیب اولیه‌ی تاریخ بسکتبال NBA را در اختیار دارد با اضافه کردن بوگی کازینز شکست‌ناپذیر شده‌است. آن‌ها فصل گذشته با در اختیار داشتن چهار تن از سوپراستارهای NBA به راحتی قهرمان شدند، امشال با اضافه کردن بوگی کازینز از نیواورلئانز تبدیل به ترسناک‌ترین تیم بسکتبال NBA شدند.

گلدن استیت واریرز فصل را با فرم فوق‌العادده استفن کِری آغاز کرد و تیم‌ها را یکی پس از دیگری شکست داد. بعد از مصدومیت استفن کری اختلاف‌ها میان گرین و دورانت بالا گرفت و همین مسئله بر عملکرد کلی آن‌ها تاثیر منفی گذاشت و حتی باخت‌های پیاپی را نیز متحمل شدند تا این تصور به وجود بیاید که آن‌ها نمی‌توانند قهرمانی‌های سال‌های گذشته خود را تکرار کنند.

اکنون استفن کِری با میانگین ۲۹.۳ امتیاز در هر بازی بهترین بازیکن گلدن استیت در این زمینه بوده‌است و کوین دورانت نیز در این زمینه پشت سر کری قرار دارد. دریماند گرین و بوگی کازینز نیز در بخش دفاعی و ریباند‌ها بسیار عالی کار کرده‌اند.

گلدن استیت اکنون با کسب ۳۳ پیروزی و ۱۴ شکست در رده‌ی نخست کنفرانس غرب قرار دارد. پیش بینی بسکتبال همواره دشوار بوده‌است اما خیلی بعید به نظر می‌رسد این تیم گلدن استیت در مقابل حریفی شکست بخورد.

ترکیب احتمالی: کوین دورانت – استفن کری – کلی تامپسون – دریماند گرین – بوگی کازینز

واشنگتن ویزاردز ؛ جادوگران، درمانده‌تر از همیشه

واشنگتن ویزاردز که یکی از بهترین ترکیب‌های دو نفره‌ی بسکتبال NBA را در اختیار دارد، هرگز نتوانسته در حد و اندازه‌های خود ظاهر شود. بردلی بیل و جان وال فوق ستاره‌های ویزاردز هردو از بهترین بازیکنان بسکتبال NBA به حساب می‌آیند اما به نظر می‌رسد وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند به هیچ وجه نمی‌توانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. آن‌ها اکنون با کسب ۲۰ پیروزی و ۲۶ شکست در رده‌ی دهم کنفرانس شرق قرار دارند.

بردلی بیل با میانگین ۲۴ امتیاز در هر بازی امتیازآورترین بازیکن ویزاردز در این فصل بوده‌است و جان وال نیز با میانگین بیش از ۲۰ امتیاز بهترین‌های واشنگتن ویزاردز در این بازی بوده‌اند. ترور اریزا نیز که از تیم فینیکس به واشنگتن پیوسته کمک بزرگی به این تیم در هر دو بخش دفاعی و پرتاب سه امتیازی کرده‌است. پیش بینی بسکتبال کار آسانی نیست اما به نظر می‌رسد واشنگتن شانس چندانی برای پیروزی در این دیدار نداشته‌باشد.

ترکیب احتمالی: بردلی بیل – ترور اریزا – جف گرین- توماس برایانت – ساتورنسکی

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل