صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بازی استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز

پیش بینی بازی استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز

ad banner

پیش بینی بازی استقلال ماشین سازی تبریز؛ تیم فوتبال استقلال تهران از هفته‌ی یازدهم سری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه ۱۴ آبان ساعت ۱۵در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی این شهر می‌رود. استقلال تهران بعد از افت‌وخیز در لیگ برتر و البته حذف از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی این بار برای پس گرفتن جایگاه واقعی خود و برای به دست آوردن دل هواداران پا به میدان می‌گذارد.

پیش بینی استقلال ماشین سازی تبریز در بتکارت

اعتماد به قدیمی‌ها

از نکات جالب‌توجه این دیدار، حضور خسرو حیدری مدافع راست سال‌های دور استقلال تهران و تیم ملی در فهرست ۱۸ نفره شفر برای بازی با ماشین‌سازی است. مهدی رحمتی نیز این هفته سنگربان آبی‌های پایتخت در این دیدار است تا بار دیگر شایستگی‌های خود را به هواداران، شفر و کادرش ثابت کند.

آمار و ارقام استقلال ماشین سازی

پیش بینی بازی استقلال ماشین سازی از پیشبینی های جذاب این روزها به حساب می آید. استقلال تهران با ۱۰ بازی ۲ برد، ۵ مساوی و ۳ باخت به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که این تیم هم با انجام ۱۰ بازی، فقط ۱ برد، ۷ تساوی و ۲ باخت دارد. هر دو تیم ۹ گل زده و به ترتیب استقلال تهران ۶ و ماشین‌سازی تبریز ۱۰ گل خورده دارند که احتمال یک بازی پایاپای را در خط حمله می‌دهد. حضور امید اول گل زنی سبزپوشان، پیمان بابایی، به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به‌احتمال فراوان نمی‌تواند تیمش را مقابل استقلال تهران همراهی کند.

پیش بینی با نگرانی، حرص، امید

هواداران استقلال چشم امید به ساق‌های بازیکنان گران‌قیمت خود نظیر گرو، نیومایر، طارق و دیگران بسته‌اند تا پس از گذشت یازده هفته از لیگ برتر فوتبال ایران تیم خودشان را کمی بالاتر از رده‌های ششم و هفتم جدول ببینند و هر چه زودتر خود را به صدر برسانند. آنها می‌خواهند در آشفته‌بازار پایان لیگ درصدد گرفتن قهرمانی باشند تا کسب سهمیه آسیا. وینفرد شفر که حالا به هفته‌ی یازدهم رسیده هنوز ترکیب دلخواه خود را پیدا نکرده و به‌ناچار در حال آزمون‌وخطاست، این مورد را می‌توان از تغییر خط حمله این تیم در ۳ بازی گذشته به‌خوبی متوجه شد. برای مثال تبریزی بعد از گذشت چند هفته حضور در ترکیب استقلال به‌یک‌باره از ارنج تیم جدا شده و حتی فرصت حضور در ادامه‌ی مسابقه ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل سایپا را از دست می‌دهد تا گرو در نوک پیکان آبی پوشان قرار گیرد و جالب‌تر آنکه مهدی قاعدی و صیادمنش با توجه به بازی‌های موفق در هفته‌های گذشته جای خودشان را به طارق و اسماعیلی دو وینگر دیگر می‌دهند تا از روی نیمکت دیدار با سایپا را تماشا کنند.

تماشای بازی استقلال ماشین سازی رایگان است

به نقل از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، تماشای دیدار تیم‌های استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل رایگان خواهد بود.

پیش بینی بازی استقلال ماشین سازی تبریز

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *