نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بینی بازی ایران با ویتنام

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ - پیش بینی بازی ایران ویتنام

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بینی بازی ایران در راه صعود به نیمه نهایی مقابل ویتنام

روز شنبه ۲۲ دی در چارچوب جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از گروه (D) و از هفته دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها بازی ایران با ویتنام برگزار خواهد شد. این مسابقه از ساعت۱۴:۳۰ در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار نیز با محمدتقی جعفری داور اهل کشور سنگاپور است. اطلاع از نتیجه دیدارهای قبلی دو تیم در دور اول مرحله گروهی می‌تواند برای افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند، کمک‌کننده باشد.

پیش‌بینی بازی ایران و ویتنام در سایت بتکارت

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خودش در این رقابت‌ها در برابر تیم ملی یمن قرار گرفت که توانست با یک بازی برتر و حساب‌شده پنج بر صفر رقیبش را از پیش رو بردارد و تا اینجای رقابت‌ها قاطعانه‌ترین برد بازی‌ها را به نام خودش ثبت کند. (این دیدار) تیم ملی ویتنام هم در دیدار نخست خودش در این گروه فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در طول مسابقه دو بار از عراقِ مدعی پیش افتاد اما عراق هر بار موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا اینکه علی عدنان مدافع تیم فوتبال آتالانتا ایتالیا در وقت‌های تلف‌شده بازی با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه آن‌ها را باز کرد و ویتنام با بدشانسی دیدار اولش را واگذار کرد. (این مسابقه) در نظر گرفتن این عملکرد برای افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند نکته‌ای ضروری است.

در جدول گروه (D) ایران با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عراق صدرنشین است و ویتنام هم با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به یمن در پله سوم جدول ایستاده است.

بازی ایران با ویتنام فرصتی برای آقای گلی طارمی؟

شاگردان کارلوس کیروش در تیم ایران که با هدف قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته‌اند می‌خواهند قبل از رویارویی با عراق تفاضل گل خود را هر چه بیشتر بهبود ببخشند. همچنین مهدی طارمی که در دیدار با یمن دو گل به ثمر رسانده نیز امیدوار است که در این مسابقه هم دروازه حریف را باز کند و خود را به‌عنوان مدعی آقای گلی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مطرح کند.

شاگردان پارک هانگ سئو مربی اهل کره جنوبی ویتنام نیز بعد از عملکرد خوب خود مقابل عراق در تلاش هستند تا در این مسابقه با متوقف کردن ایران شانس خود را برای قرار گرفتن در رده سوم جدول افزایش دهند. از گروه‌های شش‌گانه این بازی‌ها چهار تیمِ سومی که بهترین عملکرد را داشته باشند به دور بعد صعود خواهند کرد و همین عامل انگیزه‌ای برای ویتنام در این مسابقه است که باید مورد توجه افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند قرار بگیرد.

به نقل از وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا کیروش در مورد این بازی گفته است: من می‌دانستم که ویتنام تیم خوبی است ولی بعد از دیدن مسابقه آن‌ها با عراق متوجه شدم آن‌ها بسیار خوب هستند. هانگ سئو مربی ویتنام هم گفته است ما مقابل قوی‌ترین تیم آسیا بازی خواهیم کرد اما بازیکنان من توانایی شکست تیم ایران را دارند.

حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب ایران می‌تواند نکته جذاب این مسابقه باشد.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل