نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی دربی تهران؛ بررسی شرایط پرسپولیس

پیش بینی استقلال پرسپولیس در بتکارت

بازی استقلال پرسپولیس حساس‌ترین و مهم‌ترین رقابت فوتبال باشگاهی ایران است. پیروزی در این دیدار برای هواداران میلیونی سرخآبی به اندازه یک قهرمانی ارزشمند است و برای هر گل یا اتفاق این بازی سال‌ها صحبت خواهد شد.
در مطلب قبلی مجله تحلیل پیش بینی بتکارت شرایط تیم استقلال را پیش از دربی تهران بررسی کردیم و در این مطلب برای موفقیت بیشتر در پیش بینی بازی استقلال پرسپولیس ، شرایط سرخ‌ها را بررسی می‌کنیم.

پیش بینی بازی استقلال پرسپولیس در سایت بتکارت

از پرسپولیس چه خبر؟

پرسپولیس در شرایطی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد که از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان محروم بود و برانکو نتوانست مهره جدیدی به لیست بازیکنانش اضافه کند. از طرف دیگر جدایی ۴ بازیکن تاثیر گذار این تیم مانند، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی شرایط را برای کادرفنی پرسپولیس سخت‌تر از قبل کرد. اما پرسپولیس با هدایت برانکو نشان داد که وابسته به هیچ بازیکنی نیست و در این فصل نیز روند درخشان فصول گذشته را ادامه داد. پرسپولیس حالا با ۱۵ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و با غلبه بر یکی از قدرتمند‌ترین و ثروتمندترین تیم‌های آسیا یعنی الدحیل به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود کرده و در عین شگفتی و با درایت برانکو با وجود محرومیت، نتایج درخشانی کسب کرده است. پرسپولیس ۵ روز بعد از دربی باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد برود و شاید در بازی استقلال پرسپولیس ، شاگردان برانکو با کمی احتیاط پا به میدان بگذارد.

پیش بینی بازی استقلال پرسپولیس در سایت بتکارت

نتایج پرسپولیس در این فصل

پیش بینی بازی استقلال پرسپولیس در سایت بتکارت

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی تهران

برانکو مهره‌های زیادی برای ترکیب سرخ‌ها، روز بازی استقلال پرسپولیس در اختیار ندارد. درون دروازه پرسپولیس قطعا علیرضا بیرانوند حضور خواهد داشت. در مرکز خط دفاع سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده بازی خواهند کرد و محمد انصاری و حسین ماهینی مدافعان چپ و راست خواهند بود. کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در میانه میدان پرسپولیس بازی خواهند کرد. بشار رسن و امید عالیشاه دو مهره سرعتی و دریبل زن تیم برانکو وینگرهای کناری خواهند بود. اما تنها نقطه ابهام ترکیب سرخ‌ها در بازی استقلال پرسپولیس، زوج خط حمله پرسپولیس در کنار علی علیپور است که یک نفر از بین گاروین منشا و سیامک نعمتی کنار علیپور وظیفه باز کردن دروازه استقلال را خواهند داشت.

پیش بینی بازی استقلال پرسپولیس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل