نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی اوپن استرالیا؛ نبردی ۱۴ ساله در دیدار رافائل نادال و توماس بردیک

پیش‌بینی اوپن استرالیا

از سری رقابت‌های اوپن استرالیا، رافائل نادال مدعی و توماس بردیکِ باتجربه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دیداری که یادآور سال‌های نه چندان دور اما خاطره‌انگیز است. پیش‌بینی اوپن استرالیا درباره این بازی نیز رنگ و بویی جالب به خود گرفته است. هر دو تنیسور، در سه دور ابتدایی مستحکم ظاهر شده‌اند. رافائل نادال بدون از دست دادن حتی یک ست و بردیک نیز تنها با واگذاری یک ست به این‌جا رسیده‌اند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رافائل نادال: ماتادورِ همیشه مدعی

پروفایل رافائل نادال

سن: ۳۲ سال

قد: ۱۸۵ سانتی‌متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: چپ

مدت زمان فعالیت: از سال ۲۰۰۱

رنکینگ جهانی: ۲

رافائل نادال که در انتهای سال ۲۰۱۸ با مصدومیتی کلافه‌کننده روبه‌رو شده بود، حالا با حضوری قدرتمند در استرالیا نشان داده که بسیار آماده است. ماتادور در دیدار گذشته خود با نتیجه ۳-۰ از سد الکس دی مینور جوان گذشت. دارنده ۸۰ عنوان تنیس حرفه‌ای، در سال ۲۰۱۸ رقابت‌های مونته‌کارلو، بارسلونا، رم، رولند گاروس و تورنتو را فتح کرد تا با دست‌یابی به سه عنوان مسترز ۱۰۰۰ امتیازی و یک گرنداسلم، سال خوبی را سپری کرده باشد. حالا سلطان زمین‌های خاکی به استرالیا آمده و به دنبال شکستنِ طلسم ۱۰ ساله قهرمان نشدن در این رقابت‌هاست. در پیش‌بینی اوپن استرالیا و به خصوص مراحل بالا، هر اتفاقی ممکن است.

توماس بردیک: بازگشت قدرتمندانه در استرالیا

پروفایل توماس بردیک

سن: ۳۳ سال

قد: ۱۹۶ سانتی‌متر

وزن: ۹۱ کیلوگرم

دست: راست

مدت زمان فعالیت: از سال ۲۰۰۲

رنکینگ جهانی: ۵۷

توماس بردیک پس از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات، حالا در اوپن استرالیا، حضوری قدرتمندانه داشته است. مردِ اهل جمهوری چک در دیدار گذشته خود با حساب ۳-۱ از سدِ دیگو شوارتزمن آرژانتینی گذشت. دیدارهای مقابل رافائل نادال، اکثرا خاطرات خوشی برای بردیک نداشته اما در پیش‌بینی اوپن استرالیا، هیچ احتمالی را نباید نادیده گرفت. بردیک دارنده ۱۳ عنوان تنیس حرفه‌ای است و در ۱۹ فینال نیز حضور داشته که نشان می‌دهد از این لحاظ تنیسور با تجربه و به نسبت پرافتخاری است. سه مردِ بزرگ دنیای تنیس طوری بر عناوین این ورزش تسلط دارند که داشتن چنین کارنامه‌ای نیز اصلا کار کمی نیست. پیش‌بینی اوپن استرالیا، برای مرد ۳۳ ساله همیشه شانس قائل است.

پیش‌بینی اوپن استرالیا؛ آمار و ارقامی درباره این بازی

در ۲۳ تقابل قبلی رافائل نادال و توماس بردیک، ۱۹ پیروزی سهمِ مرد اسپانیایی و تنها ۴ برد برای توماس بردیک بوده است. ۱۰ بازی گذشته ماتادور با ۷ پیروزی و ۳ شکست همراه شده است. توماس بردیک نیز چنین آماری دارد. در پیش‌بینی اوپن استرالیا، نگاه به دیدارهای رودررو قبلی این دو بازیکن، اطلاعات جالبی به ما می‌دهد.

مشخصات بازی

تاریخ: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۷:۰۰ صبح

محل برگزاری: رد لاور آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل