نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی اوپن استرالیا : آنجلیک کربر-کیمبرلی بیرل مانعی برای ستاره آلمانی

angelique kerber australian open

در چارچوب مسابقات تنیس اوپن استرالیا، از دور سوم آنجلیک کربر آلمانی به مصاف کیمبرلی بیرل استرالیایی خواهد رفت. کیمبرلی که در دو مسابقه قبلی خود، توانست تنیسورهای همسطح خود را شکست دهد، این بار در یک چالش مهم و بزرگ، برابر ستاره آلمانی تنیس زنان قرار خواهد گرفت. شاید از نظر کارشناسان، شانس کربر برای پیشروی در این رقابت‌ها بسیار زیاد باشد، اما نباید فراموش کرد حتی بهترین‌ها هم روز بد دارند و این پیش بینی اوپن استرالیا را سخت می‌کند.

پیش بینی اوپن استرالیا زنان

پیش بینی اوپن استرالیا : آنجلیک کربر پیش به سوی قهرمانی

پروفایل کربر

آنجلیک کربر که مطابق انتظار، یکی از مدعیان قهرمانی در اوپن استرالیا است، به خوبی رقبایش را از پیش رو برمی‌دارد. اگر نگاهی به گذشته کربر بیندازیم، به وضوح می‌بینیم سال ۲۰۱۸ برای کربر بسیار خوب سپری شد. او بالاخره توانست در رقابت‌های ویمبلدون، قهرمان شود. همچنین قهرمانی در آزاد استرالیا، از دیگر دستاوردهای او بود. کربر در اوپن استرالیا، باید به مصاف حریفی برود که چندان شناختی از او ندارد، اما بارها گفته‌ایم تجربه، فاکتور بسیار خاصی است که در این‌گونه بازی‌ها به کمک می‌آید. اگر همه چیز مطابق میل آنجلیک کربر پیش برود و در روز خوبش باشد، باید نامش را در دور بعدی بنویسیم، اما چه کسی است نداند پیش بینی اوپن استرالیا و به ویژه دیدار باتجربه‌ها با جوانان با انگیزه، همیشه سخت است.

کیمبرلی بیرل: امتحانی مهم و آموزنده

دخترکی جوان که در پی موفقیت و شهرت است. کیمبرلیِ استرالیایی، با دو پیروزی پیاپی، به مرحله سوم رقابت‌ها راه پیدا کرده است، اما شاید کمی بدشانس باشد که به یکی از بهترین تنیسورها برخورد کرده است. کیمبرلی آینده روشنی پیش روی خود دارد و دیدار با آنجلیک کربر، صرف نظر از نتیجه آن، درس بزرگی برای او خواهد بود تا خودش را بهبود بخشد. با این حال نباید به همین زودی روی اسم این تنیسور که خیلی زود به گرند اسلم اوپن استرالیا راه یافته، خط کشید. بیرل که ضربات قدرتمند از مزیت‌هایش به شمار می‌رود، سعی خواهد کرد تا آخرین قطره عرق، کربر را به زحمت بیندازد. پیش بینی اوپن استرالیا چالش مهم و جالبی است که در چنین بازی‌هایی، جذاب‌تر می‌شود.

پیش بینی اوپن استرالیا زنان

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: جمعه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۷-۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱:۳۰ به وقت ایران

محل: ردلاور آرنا (ملبورن، استرالیا)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل