نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ویکتوریا پلژن – رئال مادرید؛ ادامه شروع خوب با سولاری؟

ویکتوریا پلژن

در چارچوب دور چهارم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸، تیم های ویکتوریا پلژن و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (چهارشنبه) با قضاوت دنیز آیتکین در ورزشگاه دوسان آرنا به مصاف هم خواهند رفت. اتلتیکو مادرید و بارسلونا دو نماینده دیگر اسپانیا در بازی های دیشب بودند که به ترتیب پیروزی مقابل دورتموند و تساوی برابر اینتر را تجربه کردند.

پیش بینی بازی ویکتوریا پلژن و رئال مادرید در سایت بتکارت

رئال مادرید ؛ امیدوار به تداوم روند مثبت با سرمربی موقت

رئال مادریدِ سانتیاگو سولاری که تا به حال دو برد در جام حذفی و لالیگا به دست آورده و هیچ گلی هم دریافت نکرده، با روحیه ای بهتر کارش را در لیگ قهرمانان اروپا از سر خواهد گرفت. همانطور که احتمالا می دانید، کهکشانی ها پس از پذیرش شکست سنگین در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا، تصمیم به اخراج لوپتگی گرفتند تا روند ضعیف تیم ادامه پیدا نکند.

شرایط گروه G لیگ قهرمانان در حال حاضر بدین گونه است که رم و رئال مادرید هرکدام ۶ امتیاز دارند اما نماینده ایتالیا با بهره گیری از تفاضل گل بهتر، صدرنشین است. زسکا مسکو با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و ویکتوریا پلژن هم با کسب تنها یک امتیاز تیم قعرنشین جدول است.

لیست مصدومان رئال مادرید برای بازی امشب شامل مارسلو، کارواخال، واران، وایخو و ماریانو است اما سایر بازیکنان در دسترس هستند و انتظار می رود بیل، بنزما و ایسکو، مثلث هجومی رئال مادرید در خط حمله را تشکیل دهند.

فراموش نکنیم رئال مادرید تنها به فکر صعود به مرحله حذفی نخواهد بود چرا که می خواهد به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله بعدی شود و برای دست یافتن به این هدف، باید ویکتوریا پلژن را شکست دهد. قهرمان سه سال اخیر لیگ قهرمانان اروپا، بدون شک ابزار لازم برای شکست دادن حریف امشبش را دارد و باید دید که شروع خوب آن ها با سولاری، ادامه دار خواهد شد یا خیر.

پیش بینی بازی ویکتوریا پلژن و رئال مادرید در سایت بتکارت

ویکتوریا پلژن ؛ حریف سرسخت این بار میزبان قهرمان اروپا

ویکتوریا پلژن در بازی رفت مرحله گروهی مقابل رئال مادرید، با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و آنقدرها هم تیم دست و پا بسته ای نشان نداد.

یک نکته آماری که چندان برای نماینده جمهوری چک امیدوارکننده نیست، عدم پیروزی آن ها در پنج بازی خانگی اخیرشان در رقابت های اروپایی بوده و از سوی دیگر، رئال مادرید پس از تغییر سرمربی، انگیزه بیشتری برای پیروزی در بازی ها نشان داده است.

ویکتوریا پلژن که در هر یک از ۷ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان حداقل ۲ بار دروازه اش باز شده، احتمالا نیم نگاهی به صعود به لیگ اروپا به عنوان تیم سوم گروه و رقابت با زسکا مسکو در این راه دارد. این تیم که در هفته اول توانسته بود زسکا مسکو را متوقف کند، اگر از رئال مادرید امتیاز بگیرد دست به کار بزرگی زده و شانسش را در راستای هدف ذکر شده، افزایش خواهد داد.

پیش بینی بازی ویکتوریا پلژن و رئال مادرید در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل