نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی والیبال خاتم اردکان – پیکان تهران

والیبال خاتم اردکان

هفته ششم لیگ برتر والیبال روز جمعه ۱۸ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. در حساس ترین بازی این هفته تیم والیبال خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی شهرستان اردکان میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود. هر دو تیم مدعی درحالی پا به این مسابقه حساس می‌گذارند که که از پنج بازی گذشته خود ۴ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه دارند و در این مسابقه تلاش خواهند کرد با پیروزی خود را به صدر جدول برسانند.

پیش بینی والیبال خاتم اردکان – پیکان در سایت بتکارت

والیبال خاتم اردکان به دنبال صدر جدول

تیم والیبال خاتم اردکان که تا چند هفته قبل از شروع مسابقات لیگ برتر زمزمه هایی مبنی بر انصرافش از لیگ برتر به گوش می‌رسید در پایان هفته پنجم با چهار برد و یک شکست در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در تلاش است موفقیت های فصل قبل خود را تکرار کند. نایب قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر که حالا تجربه قهرمانی در مسابقات جام باشگاهای آسیا را یدک می‌کشد در هفته ششم میزبان تیم قدرتمند پیکان خواهد بود تا با پیروزی در این دیدار خانگی خود را به صدر جدول برساند.

پیش بینی والیبال خاتم اردکان – پیکان در سایت بتکارت

پیکان و بازگشت به روزهای خوب

شکست سه بر صفر در برابر سایپا در بازی قبل شاید به موقع ترین شکست تیم پیکان در این فصل مسابقات باشد. پیکان که در ۴ بازی ابتدایی فصل مقتدرانه پیروز شده بود در سه ست پیاپی بازی را باخت تا هم صدر جدول را از دست بدهد هم از رکورد بردهای پیاپی بانک سرمایه دور بماند. پیکان در این هفته کار سختی در اردکان مقابل تیم خاتم خواهد داشت. شاگردان ترکاشوند برای دور نماندن از کورس قهرمانی و برگشت به جایگاه خود در صدر جدول به دنبال برد در این بازی خواهند بود و این جاه طلبی پیکانی‌ها در برابر شاگردان بلندپرواز محمدرضا سالک بر هیجان و حساسیت بازی خواهد افزود.

این دیدار مهیج و حساس را اکرمی به عنوان داور اول و پورکاشیان بعنوان داور دوم قضاوت خواهند کرد.

پیش بینی والیبال خاتم اردکان – پیکان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل