نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی سپاهان اصفهان – سایپا؛ نبرد قلعه‌نویی و دایی

سپاهان اصفهان

در ادامه هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ۱۸ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم سپاهان اصفهان و سایپا در ورزشگاه نقش‌جهان شهر اصفهان با قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سپاهان اصفهان با انجام ۱۰ بازی و ۲۲ امتیاز بعد از پدیده مشهد با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. سایپا نیز با انجام ۱۰ بازی و ۱۵ امتیاز در جدول رتبه هفتم را در اختیار دارد.

سپاهان اصفهان در صورت پیروزی در این دیدار با ۲۵ امتیاز در صدر جدول به پدیده خواهد چسبید و در هفته‌های آینده منتظر لغزش این تیم خواهد بود.

در طرف مقابل سایپا در صورت پیروزی در این دیدار با ۱۸ امتیاز می‌تواند تا رده چهارم بالا بیاید و بالاتر از پرسپولیسی قرار بگیرد که دو بازی کمتر دارد.

پیش بینی بازی سپاهان اصفهان – سایپا در سایت بتکارت

سپاهان اصفهان و سایپا؛ سربلند از میدان پرخطرِ پنالتی‌ها

نتایج سپاهان اصفهان در دو بازی قبلی خود این‌گونه بوده است که ابتدا آن‌ها در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تیم استقلال تهران را با یک گل شکست دادند و سپس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در کرمان با تیم مس این شهر بعد از ۱۲۰ دقیقه مسابقه به تساوی بدون گل رسیدند و در ضربات پنالتی موفق شدند میزبان را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند و به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کنند.

سایپا نیز در دو بازی قبلی خود ابتدا در لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران میزبان پرسپولیس بود که در یک دیدار جنجالی با نتیجه مساوی یک – یک متوقف شد و سپس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال بود که با وجود ده‌نفره شدن در نیمه اول، در پایان ۱۲۰ دقیقه به نتیجه تساوی ۲ – ۲ رسید و در ضربات پنالتی موفق شد میزبانش را شکست داده و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

پیش بینی بازی سپاهان اصفهان – سایپا در سایت بتکارت

قلعه‌نویی در سپاهان اصفهان می‌ماند

امیر قلعه‌نویی که گفته می‌شد در اعتراض به اضافه شدن حسین کفعمی به هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان اصفهان بعد از دیدار با سایپا از هدایت این تیم استعفا خواهد کرد، با توجه به کناره‌گیری کفعمی از پست جدیدش احتمالاً در سپاهان اصفهان ماندگار خواهد بود و قهرمانی در لیگ برتر را هدف خواهد گرفت.

شاگردان قلعه‌نویی تا بدین جای مسابقات لیگ برتر با به ثمر رساندن ۲۱ گل بهترین خط حمله مسابقات را دارند. مهرداد محمدی و محمد کریمی هرکدام با ۴ پاس گل آقای پاس گل لیگ برتر هستند و کیروش استنلی مهاجم این تیم نیز با به ثمر رساندن ۷ گل در رده دوم جدول آقای گلی این رقابت‌هاست.

اما شاگردان علی دایی در تیم سایپا با به ثمر رساندن ۱۱ گل (که ۴ گل آن توسط علی دشتی به ثمر رسیده است) و دریافت ۱۰ گل در لیگ برتر، نه در خط حمله عملکرد مطلوبی داشته‌اند و نه در خط دفاعی.

پیش بینی بازی سپاهان اصفهان – سایپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل