نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی زسکا مسکو – آ اس رم ؛ توپچی‌های روسیه در جدال با گرگ‌ها

آ اس رم

شب چهارشنبه ۱۶ آبان از هفته چهارم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو تیم زسکا مسکو و آ اس رم از گروه G این رقابت‌ها از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه در ورزشگاه وی.ای.بی آرِنا شهر مسکو به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم دو هفته پیش در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار شد که تیم میزبان موفق شد با سه گل زسکا مسکو را شکست دهد و صدرنشین گروه G شود.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

زسکا مسکو و آ اس رم ؛ ناامید در لیگ داخلی، قدرتمند در لیگ قهرمانان

هر دو تیم در لیگ‌های داخلی عملکرد ضعیفی داشته‌اند و نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. زسکا مسکو در دو بازی اخیر خود ابتدا در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تیم کراسنودار شد و سپس مهمان تیم دینامو مسکو بود که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر ۱۶ تیمی روسیه با انجام ۱۳ بازی و کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. البته زسکا با ۷ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ روسیه نیز هست.

در سمت مقابل تیم رم در لیگ قهرمانان در گروهی که رئال مادرید قهرمان ۴ دوره از ۵ دوره اخیر حضور دارد، صدرنشین است؛ اما در رقابت‌های داخلی آ اس رم در ۱۱ بازی فقط ۱۶ امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه نهم جدول قرار دارند. آ اس رم در دو بازی گذشته خود مهمان دو تیم ناپولی و فیورنتینا بودند که در هر دو بازی به نتیجه تساوی یک – یک دست پیدا کرده‌اند.

در جدول رده‌بندی گروه G لیگ قهرمانان تیم آ اس رم با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۵ صدرنشین است، رئال مادرید با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۳ در رده دوم قرار دارد و تیم زسکا مسکو با ۴ امتیاز در این گروه رتبه سوم را در اختیار دارد. با توجه به دیدار نسبتاً آسان رئال مادرید در برابر ویکتوریا پلژن جمهوری چک، می‌توان نبرد دو تیم رم و زسکا را جدال شش امتیازی برای صعود از این گروه دانست.

باید دید شاگردان اوزه‌ بیو دی‌فرانچسکو در تیم رم می‌توانند مانند فصل گذشته لیگ قهرمانان شگفتی‌ساز شده و به مراحل پایانی برسند یا اینکه شاگردان ویکتور گُنچارنکو در تیم زسکا موفق می‌شوند پیش‌بینی‌ها در مورد مسجل بودن صعود رئال مادرید و رم از این گروه را با شکست مواجه کرده و راهی دور بعد شوند.

ادین ژکو که در سه بازی گذشته لیگ قهرمانان برای آ اس رم ۵ گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است امید اصلی این تیم در این بازی است. در سوی مقابل هم نیکولا ولاشیچ هافبک کروات زسکا که از مجموع ۳ گل این تیم در لیگ قهرمانان، دو گل را به ثمر رسانده است بازیکنی است که می‌تواند تیمش را از این بازی به سلامت عبور دهد.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل