نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی جنوا – ناپولی

ناپولی

امشب در دیداری جذاب از مسابقات سری آ ایتالیا تیم ناپولی باید خارج از خانه به مصاف تیم جنوا برود. این بازی از ساعت ۲۳ در استادیوم لوئیجی فراری، ورزشگاه خانگی جنوا و با قضاوت روزاریو آبیتزیو برگزار خواهد شد.

پیش بینی بازی جنوا – ناپولی در سایت بتکارت

ناپولی درخشان در اروپا، قدرتمند در سری آ

تیم ناپولی از یازده هفته گذشته سری آ توانسته به هشت برد، یک مساوی و دو باخت دست یابد و با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد. البته تیم میلان هم که ۲۵ امتیاز دارد فقط به خاطر تفاضل گل بیشتر در رده دوم جای گرفته است. بنابراین آبی پوشان به این دیدار برای کندن از رده سوم و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول چشم دوخته‌اند. کارلو آنچلوتی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی نتایج درخشانی کسب کرده است، در گروهی که لیورپول و پاری سن ژرمن هم قرار دارند صدرنشین شده است. آنها که این هفته مقابل پاری سن ژرمن به تساوی ۱ -۱ رضایت دادند در هفت دیدار اخیر خود در تمام رقابت‌ها شکست نخورده اند.
از آنجا که این هفته یوونتوس بازی سختی در برابر میلان خواهد داشت، بازی مقابل جنوا فرصت خوبی برای ناپولی است تا فاصله شش امتیازی با یوونتوس صدرنشین را کاهش دهد. آنچلوتی این هفته دریس مرتنز، ولد چیرچیس و امین یونس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما سایر بازیکنان این تیم مشکلی برای حضور در میدان نخواهند داشت.

پیش بینی بازی جنوا – ناپولی در سایت بتکارت

جنوا و تقلا در میانه‌های جدول

اما تیم جنوا که از یازده بازی اخیر خود ۱۴ امتیاز کسب کرده در رده سیزده جدول مسابقات قرار دارد و حاصل کارش تا به اینجای مسابقات چهار برد، دو تساوی و پنج شکست بوده است. ایوان یوریچ سرمربی جنوا دو بازی قبلی را باخته است که آخرین باخت آنها شکستی دردناک و پنج بر هیچ در مقابل اینتر بوده است. جنوا در این دیدار کاپیتان خود دومنیکو کریسکیتو را بعد از محرومیت از بازی مقابل اینتر به دلیل دو کارته بودن، می‌تواند به زمین بفرستد اما همچنان ساندرو، آندره‌آ فاویلی و نیکولاس اسپولی و فدریکو مارچتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. اما کار جنوا در برابر ناپولی سخت‌تر از اینها خواهد بود اگر نگاهی به آمار تقابل‌های اخیر دو تیم داشته باشیم. در پنج بازی گذشته‌ی این دو تیم، جنوا ۴ بار نتیجه را واگذار کرده و یک بار هم به تساوی ۰- ۰ دست یافته است. حال باید دید آیا آنها می‌توانند در برابر ناپولی که همراه با یوونتوس با ۲۴ گل زده آتشین ترین خط حمله را دارد مقاومت کنند یا نه.

پیش بینی بازی جنوا – ناپولی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل