نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی تنیس؛ الکساندر زورف – مارین چیلیچ

الکساندر زورف

تورنمنت لندن ، در پایان هر سال میان ۸ تنیسور برتر برگزار می‌شود. ابتدا این تنیسور ها در ۲ گروه ۴ تیمی قرار می گیرند و سرانجام ۲ نفر از آن‌ها به دور بعدی صعود می‌کنند. رقابت‌های تنیس لندن در شب اول با پیروزی کی نیشیکوری مقابل راجر فدرر و برتری کوین اندرسون در برابر دومینیک تیم آغاز شد. حالا نوبت به شب دوم رقابت ها رسیده است. جایی که نواک جوکوویچ، الکساندر زورف ، مارین چیلیچ و جان ایسنر قرار دارند.

دیدار الکساندر زورف و مارین چیلیچ از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، آغاز خواهد شد.

الکساندر زورف آلمانی آینده دار

الکساندر زورف فصل بسیار خوبی را سپری کرد. فتح رقابت های مادرید، مونیخ و واشنگتن، نشان از آمادگی خوب او دارد. البته زورف در رقابت های انتهای سال به دستاورد زیادی نرسید و مانند اوایل سال بازی نکرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند، تسلط نداشتن به اعصاب و نداشتن خودباوری در لحظات سخت، نقطه ضعف اصلی زورف است. موضوعی که شاید با بالاتر رفتن سن او، تغییر کند. زورف، ۶ بار در برابر چیلیچ به میدان رفته است و تنها متحمل ۱ شکست شده است. این موضوع نیز می تواند به بالاتر رفتن روحیه او کمک کند. آخرین دیدار آن ها مربوط به رقابت های رم بود که زورف با نتیجه ۲-۰، چیلیچ را شکست داد.

مارین چیلیچ در پی انتقام شکست‌های گذشته

مارین چیلیچ در سال ۲۰۱۸، تنها ۱ قهرمانی در لندن کسب کرد. رقابت هایی که در چمن و از ژوئن هر سال شروع می شود. مرد کروات، اخیرا فرم خوبی نداشته است. ۶ شکست و ۴ برد در ۱۰ بازی آخر، این مسئله را واضح تر بیان می کند. بازی او که مبتنی بر فیزیک قدرتمند و ضربات فورهند سنگین است، انرژی زیادی از او می گیرد. مدیریت بازی، شاید همان چیزی است که در بازی چیلیچ گم شده است. آخرین پیروزی او در برابر زورف به سال ۲۰۱۵ و بازی های واشنگتن باز می گردد. آیا دومین پیروزی در برابر پسر هامبورگی، در لندن رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل