نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی اتلتیکو مادرید – اتلتیک بیلبائو

اتلتیک بیلبائو

در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا شب شنبه ۱۹ آبان دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو، واندا متروپولیتانوی شهر مادرید، به مصاف هم خواهند رفت.

اتلتیکو مادرید برای نزدیک شدن به بارسلونا در صدر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد. در فصلی که رقیب همشهری آن‌ها رئال مادرید حال‌وروز خوشی ندارد، انتظارها این بود که اتلتیکو رقیب بارسلونا برای تصاحب عنوان قهرمانی باشد، اما تیم دیگو سیمئونه نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. آن‌ها تا اینجای فصل با انجام ۱۱ بازی و کسب ۲۰ امتیاز رده چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و در صورت پیروزی بر بیلبائو و رقم خوردن نتایج رقبا به نفع این تیم، می‌توانند تا رده دوم جدول صعود کنند.

در سمت مقابل اتلتیک بیلبائو وضعیت خطرناکی در جدول دارد و جزو تیم‌هایی است که احتمال سقوط آن به دسته پایین‌تر وجود دارد. این تیم با انجام ۱۱ بازی و کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار دارد و فقط یک پله تا جمع فانوس‌به‌دستانِ جدول فاصله دارد. بیلبائو در صورت پیروزی در این دیدار و رقم خوردن نتایج رقبا به نفعش، می‌تواند در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۴ پله در جدول صعود داشته باشد.
دو مربی ۴۸ ساله آرژانتینی چه آماری دارند؟

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید – اتلتیک بیلبائو در سایت بتکارت

شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید که با بحران مصدومیت مواجه هستند تا هفته یازدهم رقابت‌ها بهترین عملکرد دفاعی لیگ را داشته‌اند. آن‌ها فقط ۶ گل دریافت کرده‌اند و همچنین همراه با بارسلونا کمترین تعداد باخت را با یک باخت، در کارنامه دارند. خوزه ماریا خیمنز مصدوم جدید این تیم است که به این دیدار نخواهد رسید و دیگو کوستا مهاجم آن‌ها نیز همچنان غایب خواهد بود. غیبت کوستا باعث ضعف در خط حمله اتلتیکو مادرید شده است به‌نحوی‌که آن‌ها با ۱۳ گل زده اصلاً در قواره خط حمله یک تیم مدعی قهرمانی ظاهر نشده‌اند.

شاگردان ادواردو بریتو در اتلتیک بیلبائو نیز با زدن ۱۱ و دریافت ۱۶ گل عملکرد متوسطی در خط هجومی و عملکرد نامناسبی در خط دفاعی داشته‌اند. آن‌ها در ۱۱ دیدار گذشته فقط یک بار به پیروزی رسیده‌اند که آن‌هم به هفته اول فصل در بازی برابر لگانس بازمی‌گردد. بیلبائو حدود ۳ ماه قبل توانست لگانس را ۲ بر یک شکست دهد و بعدازآن پیروز نشده است!

در انتها ببینیم که این دو تیم در دو بازی قبلی خود چه نتایجی کسب کرده‌اند. اتلتیکو مادرید در هفته گذشته ابتدا مهمان لگانس بود که در برابر این تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک نرسید. آن‌ها سپس در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند آلمان بودند که موفق شدند با دو گل مهمانشان را شکست دهند؛ اما اتلتیک بیلبائو ابتدا میزبان والنسیا بود که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید، سپس در خانه اسپانیول با یک گل شکست خورد.

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید – اتلتیک بیلبائو در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل