نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا ؛ پاریسن ژرمن – منچستر یونایتد

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با شروع دور برگشت یک شانزدهم به اوج هیجان می‌رسد. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این دور تیم پاریسن ژرمن از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دوپرنس میزبان تیم منچستریونایتد است. قضاوت بازی بر عده‌ی دامیر اسکومینا خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد با درخشش دی‌ماریا و ام‌باپه برد دو بر صفر پاریسی‌ها همراه بود و حالا شاگردان توماس توخل با شکست کم گل هم به دور بعد صعود خواهند کرد. دو تیم دوبار با هم از سال ۲۰۱۰ تاکنون روبرو شده‌اند که هر دو بار پاریسی‌ها ۲ بر ۰ برنده شده‌اند.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا ؛ پاریسن ژرمن و یک قدم تا صعود

تیم پاریسن ژرمن با آمادگی کامل به دیدار برابر یونایتد می‌آید. آن‌ها کار قهرمانی در لیگ فرانسه را تمام کرده‌اند و فقط منتظر قطعی شدن آن از نظر اختلاف امتیازند. در جدول لیگ فرانسه پاریس با تیم دوم جدول، لیون ۱۷ امتیاز اختلاف دارد. آن‌ها با زدن ۷۹ گل بهترین خط حمله‌ را بین ۵ لیگ برتر اروپایی در اختیار دارند. شاگردان توماس توخل هر پنج بازی اخیرشان را برده‌اند و در این راه ۱۴ گل زده و ۲ گل خورده‌اند. پاریسن ژرمن هنوز نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما احتمال دارد که ادینسون کاوانی که در دیدار رفت غایب بود، به این دیدار برسد.

بازیکن کلیدی:  کیلین امباپه با زدن ۲۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بهترین بازیکن توماس توخل بوده است.

مربی: توماس توخل

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان اروپا

منچستریونایتد و چالش بازگشت تاریخی

تیم منچستریونایتد با روحیه‌ای خوب پا به دیدار برابر پاریسن ژرمن می‌گذارد، اما کار بسیار سختی برای صعود دارد. شاگردان اوله‌گونار شولشیار در بازی رفت غافلگیر شدند و با دو گل شکست خوردند. با این حال بردهای پیاپی در لیگ جزیره و رسیدن به رتبه‌ی چهارم روحیه‌ای آن‌ها را تقویت کرده است. شیاطین سرخ در ۵ بازی اخیرشان ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست برابر پاریسن ژرمن داشته‌اند. این تیم با بحران مصدومیت روبروست و در بازی رفت لینگارد و مارسیال و پیش از بازی برگشت الکسیس سانچز را از دست داد. پل پوگبا هم که در دیدار رفت اخراج شد در دیدار حساس برگشت حضور نخواهد داشت. جونز، ماتیچ، هررا، والنسیا و خوان ماتا دیگر مصدومان یونایتد هستند. با این وصف سولشیار برای صعود به دور بعد نیاز به یک معجزه خواهد داشت.

بازیکن کلیدی: پل پوگبا با زدن ۱۱ گل و ارسال ۹ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است. در غیاب پوگبا وظیفه‌ی گلزنی بر عهده‌ی مارکوس رشفورد خواهد بود.

مربی: اوله‌گونار سولشیار

نکات جالب برای پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا

در ۳۴ مورد قبلی در لیگ قهرمانان اروپا، هیچگاه تیمی که دیدار رفت را با دو گل و بیشتر در خانه باخته، به دور بعد صعود نکرده است.

پاریسن ژرمن از ۱۶ بازی خانگی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ برد و ۵ تساوی کسب کرده است. تنها شکست آن‌ها پارسال در همین مرحله و برابر رئال مادرید بوده است. (۲-۱)

شش بار آخری که تیم‌های انگلیسی به پارک دو پرنس رفتند، بازنده به خانه برگشتند. آخرین تیم انگلیسی که توانست پاریسی‌ها را در خانه شکست دهد، چلسی به رهبری خوزه مورینیو و در سال ۲۰۰۴ بود.

پاریسن ژرمن در ۱۰ بازی خانگی اخیرش در لیگ قهرمانان ۳۵ گل زده اما در ۵ بازی اخیرش نتوانسته کلین شیت کند.

منچستریونایتد از ۱۰ بازی اخیرش در دور حذفی لیگ قهرمانان فقط یک بازی را برده که برابر المپیاکوس در سال ۲۰۱۴ بوده است.

سنگین‌ترین شکست تاریخ شیاطین سرخ در دور حذفی لیگ قهرمانان با اختلاف ۳ گل بوده است.

کیلین امباپه از ۷ بازی اخیرش برابر تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا در ۶ بازی موفق به گلزنی شده است. مارکوس رشفورد در ۹ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا فقط ۱ بار موفق به گلزنی شده است. او تنها بازیکن یونایتد بود که در بازی رفت برابر پاریسن ژرمن شوت در چهارچوب داشت.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل