نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ سنت اتین – پاریسن ژرمن

پیش‌ بینی لیگ فرانسه

پیش‌ بینی لیگ فرانسه

پیش‌ بینی لیگ فرانسه به هفته‌های جذابی رسیده است. در یکی از دیدارهای حساس هفته‌ی بیست و پنجم روز یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم سنت اتین میزبان تیم پاریسن ژرمن است. پاریسی‌ها با اختلاف ده امتیازی در صدر جدول قرار دارد و سنت اتین در رده‌ی چهارم است. پاریسی‌ها می‌خواهند پس از شکست دادن منچستر یونایتد در اولدترافورد، در فرانسه هم قدرت‌نمایی کنند. از آن سوی میدان سنت اتین برای حفظ سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند و در این دیدار خانگی محکوم به برد است. مجموعه این عوامل به جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود. دو تیم تاکنون از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۲۳ بار با هم روبرو شده‌اند که سهم پاریسن ژرمن ۱۶ برد و سهم سنت اتین ۲ برد بوده است. ۵ دیدار هم به تساوی انجامیده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی لیگ فرانسه

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ پاریسن ژرمن و تداوم یکه‌تازی در لیگ

تیم پاریسن ژرمن این فصل با آمدن توماس توخل بیشتر از گذشته بر لیگ داخلی تسلط داشته است. پاریسی‌ها پیش از این دیدار با ۵۹ امتیاز از ۲۲ بازی در صدر جدول قرار دارد و تیم دوم لیل است که با دو بازی بیشتر، ده امتیاز از پاریسی‌ها کمتر دارد! با این اوصاف کار قهرمانی پاریسن ژرمن در فرانسه را باید تمام شده در نظر گرفت. شاگردان توخل تقریبا تمام آمارهای لیگ را هم در اختیار خود دارند. کسب عنوان بهترین خط حمله (۶۸ گل)، بهترین خط دفاع (۱۲ گل)، بیشترین برد (۱۹) و کمترین باخت (۱) بخشی از هنرنمایی‌های پاریسن ژرمن در لیگ بوده است. کیلین امباپه با ۱۸ گل زده و ادینسون کاوانی با ۱۷ گل زده صدر جدول گلزنان را در اختیار دارند و آنخل دی ماریا با هشت پاس گل صدرنشین جدول پاسورهای لیگ است. پاریسن ژرمن در پنج بازی اخیرش چهار برد و یک باخت داشته و با روحیه‌ای عالی پا به زمین سنت اتین خواهد گذاشت. هرچند که توخل ممکن است از این دیدار برای میدان دادن به ذخیره‌ها استفاده کند.

بازیکن کلیدی: کیلین امباپه با زدن ۱۸ گل و ارسال ۵ پاس گل بهترین بازیکن توماس توخل بوده است.

مربی: توماس توخل

پیش‌ بینی لیگ فرانسه

سنت اتین و امید به حفظ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیم سنت اتین فصل را بسیار خوب شروع کرد، اما در هفته‌های اخیر بسیار ضعیف ظاهر شده است. در واقع نتایج خوب قبلی این تیم باعث شده که همچنان با ۴۰ امتیاز از ۲۴ بازی در رده‌ی چهارم جدول باقی بماند. شاگردان ژان لویی گست در پنج بازی اخیرشان سه باخت، یک مساوی و تنها یک برد داشته‌اند. به نوعی ماموریت اصلی این مربی فرانسوی تا آخر فصل، خروج تیمش از بحران و حفظ سهمیه‌ی لیگ قهرمانان خواهد بود. اوضاع سنت اتین در خط حمله و دفاع متوسط بوده و آن‌ها با ۳۵ گل زده و ۳۰ گل خورده ضعیف‌ترین آمار را در جمع تیم‌های بالای جدول دارند. گست امیدوار است تیمش با برد در برابر پاریسن ژرمن خلق شگفتی کرده و از بحران خارج شود. به همین دلیل پیش بینی لیگ فرانسه و بازی‌های این تیم تا آخر فصل  بسیار جذاب خواهد بود.

بازیکن کلیدی: وهبی خضری، ستاره تونسی سنت اتین فوق‌العاده بوده و با زدن ۱۲ گل و ارسال یک پاس گل بهترین بازیکن ژان لویی گست بوده است.

مربی: ژان لویی گست

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل