نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی لیگ اروپا ؛ دینامو کیف – چلسی

پیش‌ بینی لیگ اروپا

پیش‌ بینی لیگ اروپا

پیش‌ بینی لیگ اروپا با شروع دور برگشت یک شانزدهم نهایی بار دیگر حساس خواهد شد. در یکی از دیدارهای جالب این دور تیم دینامو کیف میزبان تیم چلسی است. دیدار رفت دو تیم با برد سه بر صفر آبی‌های لندن همراه بود و حالا دینامو کیف کار بسیار سختی برای صعود دارد. با این حال بازی در هوای سرد کیف همیشه دشوار بوده و با توجه به بازگشت‌های متعدد در لیگ قهرمانان اروپا، بعید نیست چنین سرنوشتی در لیگ اروپا هم در انتظار بزرگان باشد. در سه دیدار اخیر بین دو تیم دو بار چلسی برنده بوده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. آخرین باری که دیناموکیف میزبان چلسی بوده موفق شده این تیم را با نتیجه بدون گل متوقف کند. هرچند که تکرار آن نتیجه برای صعود دیناموکیف کافی نخواهد بود و آن‌ها از ابتدای بازی سراسر حمله خواهند بود.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش‌ بینی لیگ اروپا

پیش‌ بینی  لیگ اروپا ؛ چلسی و چالش گیر نکردن در سیل کامبک‌ها

تیم چلسی در وضعیت روحی خوبی پا به دیدار برگشت خواهد گذاشت. شاگردان مائوریتسیو ساری پس از شکست در فینال جام حذفی و پشت سر گذاشتن بحران بین ساری و آریزابالاگا به دور برد افتادند و در دیدار رفت برابر دیناموکیف هم با سه گل پیروز شدند. چلسی در پنج بازی اخیرش ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست داشته است. تساوی یک بر یک برابر ولورهمپتون به معنی باقی ماندن آن‌ها در رده‌ی ششم لیگ جزیره بود. حالا چلسی راه سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و فتح لیگ اروپا می‌تواند بهترین شانس آن‌ها برای رسیدن به لیگ قهرمانان باشد.

بازیکن کلیدی: ادن هازارد با زدن ۱۳ گل و ارسال ۱۱ پاس گل بهترین بازیکن چلسی بوده است.

مربی: مائوریتسیو ساری

پیش‌ بینی لیگ اروپا

دیناموکیف و ماموریت غیر ممکن صعود به جمع هشت تیم برتر

تیم دینامو کیف با آمادگی نسبتا خوبی پا به دیدار برگشت برابر چلسی می‌گذارد. این تیم با ۴۷ امتیاز از ۲۱ بازی در رده‌ی دوم لیگ اوکراین قرار دارد. شاگردان خاتسکوویچ در مرحله‌ی گروهی با کسب ۱۱ امتیاز از ۶ بازی به عنوان سرگروه به مرحله‌ی حذفی رسیدند. دیناموکیف دو بار فاتح لیگ اروپا شده و به حذفی زودهنگام از این مسابقات راضی نخواهد شد. این تیم در پنج بازی اخیرش ۴ برد و ۱ شکست داشته و مجموعا ۱۲ گل در این ۵ بازی به ثمر رسانده است. مطمئنا قدرت خط حمله‌ی دینامو در ماموریت غیرممکن این تیم برابر چلسی تعیین کننده خواهد بود.

بازیکن کلیدی: بنجامین وربیچ، هافبک کروات دینامو با زدن ۷ گل و ارسال ۴ پاس گل بهترین بازیکن این تیم بوده است.

مربی: الکساندر خاتسکوویچ

نکات جالب بازی برای پیش بینی لیگ اروپا

در تاریخ لیگ اروپا ۹۰ درصد تیم‌هایی که دیدار رفت را با سه گل و بیشتر برده‌اند به دور بعد صعود کرده‌اند.

دیناموکیف هر دو بار اخیری که در دیدار رفت مراحل حذفی مسابقات اروپایی شکست خورده، موفق شده به دور بعد صعود کند.

بین تیم‌های باقی مانده در لیگ اروپا، تنها اینتراخت فرانکفورت است که رکورد بهتری از چلسی در بازی‌های خارج خانه دارد. (۶ بازی متوالی بدون شکست)

ویلیان، هافبک چلسی در ۷ دیدار از ۹ بازی اخیر تیمش در لیگ اروپا یا گل زده یا پاس گل داده است.

پیش بینی لیگ اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل