نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا ؛ ساسولو – یوونتوس

5e15d06c 48f6 40d3 9001 04c49eba5c4a

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا هر هفته پر از شگفتی است. در یکی از دیدارهای جذاب هفته‌ی بیست و سوم، یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۲۰:۳۰ تیم ساسولو در ورزشگاه ماپِی میزبان تیم یوونتوس است. قضاوت بازی بر عهده پائولو ماتزولنی از ایتالیا خواهد بود. در ده بازی اخیر دو تیم، ۹ بار یووونتوس و ۱ بار ساسولو برنده بوده‌اند و ۱ بازی هم به تساوی انجامیده است. جدال دو تیم طبق آمار اکثرا پر گل بوده است. در دو دیدار گذشته‌ی دو تیم، یوونتوس مجموعا ۹ بار دروازه ساسولو را باز کرده و مطمئنا این بازی برای علاقه‌مندان به پیش ‌بینی فوتبال جذاب خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا ؛ بیانکونری در اندیشه‌ی بردی راحت

تیم یوونتوس پیش از دیدار با ساسولو وضعیت مناسبی قرار ندارد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در پنج بازی آخرشان در تمامی رقابت‌ها سه برد، یک تساوی و یک باخت داشته‌اند. آن‌ها در دیدار قبل، برد برابر پارما را با تساوی سه بر سه عوض کردند و در دیدار پیش از آن، سه بر صفر به آتلانتا باخته و از جام حذفی کنار رفتند. با این حال یوونتوس همچنان تنها تیم بدون شکست در پنج لیگ معتبر اروپایی است. آن‌ها با ۶۰ امتیاز از ۲۲ بازی مقتدرانه بر صدر جدول تکیه کرده‌اند و در صورت حفظ همین روند به هشتمین قهرمانی متوالی‌شان در لیگ خواهند رسید. تنها رقیب آن‌ها در این راه ناپولی است که با ۹ امتیاز اختلاف در رده‌ی دوم ایستاده است. یووه با آمدن کریستیانو رونالدو در خط حمله اوضاع خوبی دارد. بهترین آمار هجومی با ۴۵ گل زده، بهترین آمار دفاعی با ۱۵ گل خورده و بهترین تفاضل از آن یوونتوس است و این تیم حاکم بلامنازع سری آ محسوب می‌شود. تمامی این عوامل باعث شده که در پیش بینی سری آ ایتالیا شانس یووه را همیشه بیشتر از رقبا بدانند، هر چند که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است و آتلانتا راه شکست دادن بانوی پیر را به دیگر تیم‌ها نشان داده است.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت ‌موب، کریستیانو رونالدو با زدن ۱۷ گل و ارسال ۶ پاس گل، بهترین بازیکن تیم یوونتوس به رهبری ماسیمیلیانو آلگری بوده است.

ترکیب احتمالی: شزنی، کانسلو، ساندرو، کاسرس، دیشیلیو، خدیرا، پیانیچ، ماتوئیدی، دیبالا، مانژوکیچ و کریستیانو رونالدو

مربی: ماسیمیلیانو آلگری

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا

ساسولو در تلاش برای عبور از بحران و خلق شگفتی

تیم ساسولو در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده، هر چند که در نیمه دوم فصل نتایج خوبی نگرفته است. آن‌ها در ۱۱ بازی اول فصل‌شان ۵ برد بدست آوردند، اما در ۱۱ بازی بعد تنها دو برد به نامشان ثبت شد. ساسولو در ابتدای هفته‌ی بیست و سوم با ۳۰ امتیاز از ۲۲ بازی در رده‌ی یازدهم ایستاده است. نقطه قوت این تیم در خط حمله بوده و شاگردان روبرتو دی زربی مجموعا ۳۴ گل زده و پنجمین آمار برتر سری آ را در اختیار دارند. نقطه‌ی ضعف ساسولو در خط دفاع بوده و ۳۳ بار دروازه‌اش به روی رقبا باز شده است. نکته‌ی جالب این است که فاصله ساسولو با سهمیه اروپا تنها ۶ امتیاز، و با سهمیه لیگ قهرمانان ۸ امتیاز است. با این اوضاف پیش‌بینی سری آ ایتالیا در بازی‌های تیم‌های میانه‌ی جدول بسیار مهیج خواهد بود.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت موب خوما بوباکار سنگالی با زدن ۶ گل و ارسال ۱ پاس گل بهترین بازیکن روبرتو دی زربی بوده است.

ترکیب احتمالی: کونسیکی، لیرولا، پلوسو، مانانی، روجریو، سنسی، لوکاتلی، دونکان، برناردی، جوریچیچ و خوما بوباکر

مربی: روبرتو دی زربی

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل