نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی جام حذفی آلمان ؛ لایپزیک – ولفسبورگ

پیش ‌بینی جام حذفی آلمان

پیش بینی جام حذفی آلمان

جدال تیم‌های لایپزیک و ولفسبورگ طبق آمار همیشه نزدیک بوده و مطمئنا این بازی برای علاقه‌مندان به پیش ‌بینی جام حذفی آلمان جذاب خواهد بود.این‌بار در یکی از دیدارهای جذاب دور یک هشتم جام حذفی آلمان، چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱ به وقت تهران، تیم لایپزیک میزبان تیم ولفسبورگ است. لایپزیک با شکست دادن تیم‌های ویکتوریا و هافنهایم به جمع هشت تیم رسیده‌ و ولفسبورگ با بردن الورسبرگ و هانوفر به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسیده است. لایپزیک و هانوفر تاکنون ۹ بار با هم روبرو شده‌اند که سهم هر تیم ۴ برد بوده است و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. دیدار آخر دو تیم در بوندسلیگا با برد یک بر صفر ولفسبورگ به پایان رسید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی جام حذفی آلمان ؛ لایپزیک به دنبال شکست رقیب سرسخت

تیم لایپزیک در فرم نسبتا خوبی پا به این دیدار می‌گذارد. لایپزیک در پنج بازی اخیرش سه برد، یک مساوی و یک باخت داشته است. در جدول بوندسلیگا این تیم با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در رده‌ی چهارم است و چالش اصلی این تیم در لیگ حفظ سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود. نقطه قوت لایپزیک در این فصل در خط دفاع بوده است. این تیم در ۲۰ بازی ۱۸ گل خورده و بهترین آمار را در جدول بوندسلیگا دارد. تیمو ورنر و یوسف پولیسیچ بهترین بازیکنان تیم بوده‌ و مجموعا ۲۱ گل از ۳۸ گل این تیم را به ثمر رسانده‌اند. نقطه تاریک لایپزیک در این فصل عملکردش در لیگ اروپا بوده است. آن‌ها در گروه دوم رقابت‌ها با هفت امتیاز پشت سر سلتیک و سالزبورگ ماندند و سوم شدند. لایپزیک با حضور تیمو ورنر از تیم‌های قدرتمند آلمان است و پیش‌ بینی جام حذفی آلمان با حضور آن‌ها جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت ‌موب تیمو ورنر با زدن ۱۱ گل در بوندسلیگا بهترین بازیکن تیم لایپزیک بوده است.

ترکیب احتمالی: امووگو، موکیله، اوربان، کناته، هالستنبرگ، آدامز، ایلسانکر، لیمار، سابیتزر، تیمو ورنر، آگوستین

ولفسبورگ و امید به تداوم درخشش و صعود به نیمه نهایی

تیم ولفسبورگ با آمادگی تقریبی پا به این میدان می‌گذارد. آن‌ها در پنج بازی اخیر سه برد و دو شکست داشته‌اند. در جدول بوندسلیگا، ولفسبورگ با ۳۱ امتیاز از ۲۰ بازی در رده‌ی ششم ایستاده و ضمن داشتن نیم نگاهی به سهمیه‌ی لیگ قهرمانان، باید تلاش کند تا در جایگاه سهمیه‌ی لیگ اروپا باقی بماند. به خصوص که چهار تیم پایین‌تر از ولفسبورگ فقط ۳ امتیاز با این تیم فاصله دارند. این تیم در خط حمله و دفاع وضعیت خوبی نداشته و آمار ۲۹ گل زده و ۲۷ گل خورده را دارد. با این حال گرگ‌ها همیشه برای لایپزیک حریف سرسختی بوده‌اند و پیش ‌بینی جام حذفی آلمان به هیچ وجه آسان نیست.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت موب ووت وگهورست با زدن ۷ گل در لیگ بهترین بازیکن تیم ولفسبورگ بوده است.

ترکیب احتمالی: کاستیلز، ورهانگه، نوچه، بروکس، روسیون، رکسباچ، آرنولد، گرهارد، مال، استیفن، وگهورست

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل