نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ نائومی اوزاکا – کریستینا ملادنوویچ

پیش‌ بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی

 پیش‌ بینی تنیس دبی از فردا، سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ با شروع بازی‌های تنیسورهای رنک بالا مهیج‌تر دنبال خواهد شد. در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور یک شانزدهم نهایی، سه شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران نائومی اوزاکا برابر کریستینا ملادنوویچ قرار خواهد گرفت. اوزاکای ژاپنی از سال گذشته صدر رنکینگ جهانی را در اختیار خود گرفته و حالا در مسابقاتی که سیمونا هالپ، رنک دوم هم حضور دارد، محکوم به قهرمانی است. ملادنوویچ هم که دو سال پیش تا جمع ده تنیسور برتر جهان خود را بالا کشیده بود، از آن زمان تاکنون دچار افت شده و در این مسابقات قصد جبران دارد. این دو تنیسور پیش از این تنها یکبار با هم روبرو شده‌اند که سال گذشته در همین مسابقات دبی برگزار شد. در آن بازی اوزاکا موفق شد در دو ست ملادنوویچ را شکست دهد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ نائومی اوزاکا ، پدیده‌ی بی چون و چرای تنیس زنان

پروفایل اوزاکا :

سن: ۲۱ / قد: ۱۸۰ سانتیمتر / وزن: ۶۹ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۶ / رنکینگ جهانی: ۱ / ملیت: ژاپنی

نائومی اوزاکا با وجود سن درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است. او که از پدری اهل هائیتی و مادری ژاپنی متولد شده، از سه سالگی در آمریکا زندگی کرده و از همان زمان هم یادگیری تنیس را شروع کرده است. اولین بار در سن ۱۶ سالگی و با شکست دادن سامانتا استوزر در اولین تجربه‌ی تور جهانی‌اش نام خود را سر زبان‌ها انداخت. اوزاکا طی پنج سال گذشته دستاوردهای بی نظیری داشته است. او در سال ۲۰۱۸ فاتح وپن ایندین ولز و اوپن آمریکا شد و در ابتدای سال ۲۰۱۹ اوپن استرالیا را فتح کرد. مجموعه این افتخارات باعث شد اوزاکا با پشت سر گذاشتن سیمونا هالپ، به صدر رنکینگ جهانی تنیس صعود کند. در واقع اوزاکا اولین تنیسور آسیایی است که به این افتخار دست می‌یابد. او در مجموع سه تور جهانی و دو گرند اسلم را برده و هنوز هم در ابتدای مسیر ورزشی‌اش است. اوزاکا در مسابقات اوپن قطر غایب بود و حالا در دبی می‌خواهد قدرت خود را بار دیگر به رخ بکشد.

پیش‌ بینی تنیس دبی

 

کریستینا ملادنوویچ و شانس خلق شگفتی و بازگشت به اوج

پروفایل ملادنوویچ :

سن: ۲۵ / قد: ۱۸۴ سانتیمتر / وزن: ۶۰ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۰ / رنکینگ جهانی: ۶۷ / ملیت: فرانسه

کریستینا ملادنووچ از آن دسته تنیسورهایی است که به اوج تنیس جهان رسیده و بعد دچار افت شده است. او دو دوران بازی‌اش افتخارات فراوانی کسب کرده که شامل یک قهرمانی در مسابقات فردی تور  جهانی و ۱۹ قهرمانی در مسابقات دوبل بوده است. در سال ۲۰۱۷ ملادنوویچ موفق شد تا رتبه‌ی دهم رنکینگ جهانی بالا بیاید. و در سال ۲۰۱۶ هم در رنکینگ دوبل مقام دوم را داشت. عمده افتخارات او تاکنون در مسابقات دو نفره بوده است. او و هم تیمی‌اش دنیل نستور توانستند اوپن استرالیا (۲۰۱۳) و گرند اسلم ویمبلدون (۲۰۱۴) را فتح کنند. او همچنین در دو المپیک هم برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. ملادنوویچ در ده بازی اخیرش چهار برد و شش شکست داشته و امیدوار است با شکست دادن رنک اول جهان، بزرگترین شگفتی مسابقات تنیس دبی را خلق کند.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل