نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان ؛ لایپزیک – فرانکفورت

bb37ca58 f214 4883 b933 42482ee39fdc

پیش بینی بوندسلیگا آلمان به روزهای جذاب خود رسیده است. به خصوص که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته‌ی بیست و یکم، شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸ تیم لایپزیک در ورزشگاه ردبول آرنا میزبان تیم اینتراخت فرانکفورت است. قضاوت بازی بر عهده گوئیدو وینکمن از آلمان خواهد بود. در پنج بازی اخیر دو تیم، دو بار لایپزیک و یک بار فرانکفورت برنده بوده و دو بازی هم به تساوی انجامیده است. جدال دو تیم طبق آمار همیشه نزدیک بوده و مطمئنا این بازی برای علاقه‌مندان به پیش بینی جذاب خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان

پیش ‌بینی بوندسلیگا آلمان ؛ لایپزیک و فرصت صعود به رده‌ی دوم

تیم لایپزیک در آستانه‌ی این دیدار وضعیت خوبی دارد. شاگردان رالف رنگنیک در پنج بازی آخرشان در تمامی رقابت‌ها چهار برد، یک باخت داشته‌اند. این تیم در آخرین دیدارش وولفسبورگ را در جام حذفی آلمان یک بر صفر برد. در جدول بوندسلیگا ایلایپزیک با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در جایگاه چهارم است و ماموریت مهم این تیم در لیگ حفظ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. لایپزیکی‌ها در عین حال می‌توانند برای رسیدن به حداقل رتبه‌ی دوم جدول امیدوار باشند. چرا که اختلاف این تیم با مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ تنها ۵ امتیاز است. نقطه قوت لایپزیک تابه اینجای فصل در امر دفاعی بوده است. این تیم در ۲۰ بازی ۱۸ گل خورده و بهترین آمار را بین تیم‌های بوندسلیگا دارد. خاطره‌ی بد لایپزیک در این فصل عملکردش در لیگ اروپا بوده است. در انتهای مرحله‌ی گروهی لایپزیک در گروه دوم با هفت امتیاز پشت سر سلتیک و سالزبورگ ماند و به مقام سوم رسید. تیمو ورنر پس از غیبت در دو دیدار اخیر لایپزیک به علت سرما خوردگی، در این دیدار به احتمال فراوان به میدان خواهد رفت. لایپزیک در چند فصل اخیر از بهترین تیم‌های بوندسلیگای آلمان بوده و پیش‌ بینی بازی‌هایش می‌تواند برای علاقه‌مندان بسیار جذاب باشد.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت ‌موب، تیمو ورنر با زدن ۱۱ گل و ارسال ۲ پاس گل بهترین بازیکن تیم لایپزیک بوده و یوسف پولسن با زدن ۱۰ گل و ارسال ۳ پاس گل کمک مهمی برای رالف رنگنیک ، مربی تیم است.

ترکیب احتمالی: گولاسی، اوربان، کلاسترمن، هلستنبرگ، کوناته، آدامز، فورسبرگ، لیمار، سابیتزر، تیمو ورنر و پولسن

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان

فرانکفورت و امید رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیم اینتراخت فرانکفورت فصل بسیار خوبی داشته است. شاگردان آدولف هاتر با ۳۲ امتیاز از ۲۰ بازی در رده‌ی پنجم ایستاده‌ و فعلا سهمیه لیگ اروپا را کسب کرده‌اند. با این حال رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان هم دور از دسترس‌شان نیست و در صورت بردن لایپزیک، اختلافشان با این تیم – که در رتبه‌ی چهارم ایستاده- به دو امتیاز خواهد رسید. نقطه قوت فرانکفورت در خط حمله است و این تیم با ۴۰ گل زده، چهارمین آمار برتر بوندسلیگای آلمان را دارد. لوکا جوویچ در صدر جدول گلزنان است و هالر هم آمار فوق العاده‌ای در پاس گل دارد. در نقطه‌ی مقابل اوضاع این تیم در خط دفاع خوب نبوده و مدافعان فرانکفورت در ۲۰ بازی ۲۷ بار دروازه‌شان را باز شده دیده‌اند. فرانکفورت در پنج بازی اخیرش دو برد، دو مساوی و یک باخت داشته و برای کسب سه امتیاز به ردبول آرنا خواهد رفت. امری که به جذابیت پیش بینی بوندسلیگای آلمان خواهد افزود.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت موب لوکا جوویچ با زدن ۱۴ گل و ارسال ۳ پاس گل در لیگ بهترین بازیکن تیم فرانکفورت بوده و سباستین هالر با زدن ۱۰ گل و ارسال ۸ پاس گل از بهترین شاگردان آدولف هاتر است.

ترکیب احتمالی: تراپ، اندیکا، هینترگر، هاسه‌به، روده، فرناندز، کوستیچ، دیکوستا، لوکا جوویچ، هالر و ربیچ

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل