نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی مسابقات سری آ ؛ سن پائولی، جهنم جدید بیانکوچلستی

پیش‌بینی مسابقات سری آ ناپولی خوزه کایخون

در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیستم سری آ ایتالیا، در آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات تیم‌های ناپولی و لاتزیو به مصاف هم می‌روند. ناپولی در این دیدار تیمِ میزبان است و در حال حاضر با ۴۴ امتیاز تیم دومِ جدول رده‌بندی است. در مقابل لاتزیو ۳۲ امتیاز دارد و جایگاهِ چهارم جدول رده‌بندی متعلق به این تیم است. با توجه به شرایط این دو تیم در جدول و شروع تازه‌ی مسابقات، پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا کاری مشکل است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ناپولی: تعقیب بیانکونری هم‌چنان ادامه دارد

ناپولی مانند سال‌های گذشته تیمِ دوم سری آ به شمار می‌رود. آنها چند سالی است که در پی رسیدن به قهرمانی در ایتالیا هستند. در این راه، یوونتوس رقیب پارتنوپی است. اکنون اختلاف ۹ امتیازی میان یوونتوس و ناپولی وجود دارد اما با بازگشت مسابقات سری آ و شروع نیم‌فصل دوم، ناپولی امیدوار به رسیدن به بیانکونری است. مهم‌ترین مسئله در خصوص جبران امتیازات این است که ناپولی بازی‌های خودش را پیروز شود و در انتظار از دست دادن امتیاز توسط یوونتوس باشد. اکنون آنها در شروع بازی‌ها به مصاف رقیب سختی می‌روند. لاتزیو همواره برای هر رقیبی تیمی پر قدرت به شمار می‌رود. موضوعی که در صورت پیروزی ناپولی آنها را به لحاظ انگیزشی در موضع قدرت قرار می‌دهد. مشکل ناپولی در این بازی نبود برخی ستارگانش است. مارک همشیک، مصدوم و کالیدو کولیبالی، لورنزو اینسینیه و آلان هم محرومان بزرگ ناپلی‎‌ها هستند. این مسئله کار را برای کارلو آنجلوتی، برای چیدن ترکیب ایده‌آلش مشکل می‌سازد.

ترکیب احتمالی: مرت، غلام، ماکسیموویچ، آلبیول، مالکوی، کایخون، رویز، زلینسکی، وردی، دریس مرتنز و میلیک

لاتزیو: حفظ جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، هدفی بزرگ است

لاتزیو فصل پر فراز و نشیبی را سپری می‌کند. هدایت لاتزیو در این فصل به مانند ۳ فصل اخیر بر عهده‌ی سیمونه اینزاگیِ جوان است. سرمربی ایتالیایی و جوانی که محصول خودِ بیانکوچلستی است. نتایج درخشان اینزاگی و تیمش در این سال‌ها لاتزیو را بار دیگر به یکی از مدعیان مبدل کرده است و در مجموع باید گفت، حالِ هواداران لاتزیو خیلی خوب است. هدف لاتزیو در این فصل حفظ جایگاه کنونی‌اش در جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. آنها در این راه دو رقیب بزرگ دارند. آث میلان و آاس رم در این راه مشکلات زیادی می‌توانند برای مردانِ آبی‌پوش شهر رم ایجاد کنند. آبی‌ها در نیم‌فصل دوم باید عملکردی بهتر از نیمه‌ی قبلی فصل ارائه دهند تا جایگاه‌شان را حفظ کنند.

ترکیب احتمالی: استراکوشا، فیلیپه، آچربی، رادو، لوکاکو، پارولو، لیوا، ساویچ، لولیچ، آلبرتو و ایموبیله

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا

هر دو تیم از بزرگ‌ترین تیم‌های تاریخ سری آ به شمار می‌روند. با توجه به سابقه‌ی بازی‌های گذشته طرفین و اینکه ناپولی در ۴ مسابقه‌ی قبلی میان دو تیم، برنده شده است پیش‌بینی این بازی به نظر موضوعی آسان است اما ناپولی در این بازی تعدادی از ستارگانش را ندارد. همین مسئله باعث ایجاد مشکل در پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا می‌شود.

مشخصات بازی

تاریخ: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۳:۰۰

محل برگزاری: ورزشگاه سن پائولی

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل