نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA ؛پیش‌بازی دیدار واشنگتن ویزاردز و تورنتو رپترز

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA ؛ سخت و جذاب، مانند مصاف‌های واشنگتن و تورنتو

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های واشنگتن ویزاردز و تورنتو رپترز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیمِ این دیدار نماینده‌ی کنفرانس شرق هستند. واشنگتنِ میزبان در حال حاضر با ثبت ۱۸ پیروزی و ۲۵ شکست در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل، تورنتو رپترز ۳۲ پیروزی و ۱۲ شکست در کارنامه‌ی این فصل خود می‌بیند. آنها تیم اول منطقه‌ی شرق هستند. با توجه به وضعیت دو تیم در جدول مسابقات، پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی مسابقه واشنگتن ویزاردز و تورنتو رپترز در سایت بتکارت

واشنگتن ویزاردز: مردانِ دی سی، کارهای بزرگ را دوست دارند

واشنگتن ویزاردز در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه‌ی مهم و سخت در برابر تیم پر قدرت میلواکی باکس قرار گرفت و در دیداری نفس‌گیر موفق به شکست این تیم شد. تیم اسکات بروکس در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. آنها بالاخره از فرم بدِ ابتدایی فصل فاصله گرفتند و راه خود را پیدا کردند. غلبه بر دو تیم بزرگ فیلادلفیا سونی سیکسرز و میلواکی باکس نشان‌دهنده‌ی این موضوع است. رهبرِ تیم واشنگتن در این فصل، بردلی بیل است. بازیکن پست شوتینگ گاردی که با نمایش‌های بی‌نظیرش راه کسب پیروزی را برای ویزاردز هموار می‌کند. بردلی بیلی که چند وقت پیش شایعاتی در خصوص انتقالش به سایر تیم‌های بسکتبال NBA شنیده می‌شد، اکنون مهم‌ترین مهره تیم پایتخت‌نشینان است. بیل در بازی‌های این فصل به طور میانگین در هر بازی ۲۴ امتیاز کسب می‌کند که بهترین آمار در میان هم‌تیمی‌هایش است. واشنگتن اکنون به دنبال کسب سومین برد پیاپی خود است، آنها پیش از این برابر رقبای قدرتمند توانایی‌های‌شان را نشان دادند و اکنون برای شکست رپترز خواهند کوشید. با این اوصاف، پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA موضوعی مشکل است.

تورنتو رپترز: کوای با ما است، رقیبی نمی‌بینیم!

تورنتو رپترز در آخرین مسابقه‌اش پیش از این بازی مهم به سادگی بروکلین نتس را شکست داد. شاگردان نیکس نرس در۴  بازی قبلی‌شان تیم برتر میدان بودند و اکنون در پی کسب پنجمین پیروزی پیاپی هستند. موضوعی که خیلی دور از ذهن نیست. کوای لنارد ثبات را در ترکیب رپترز پیدا کرد و مهم‌ترین بازیکن تیمش است. به علاوه کانادایی‌ها دیگر زمانی برای تلف کردن ندارند. آنها در طول این سال‌ها همواره تیمی پر قدرت بودند اما برابر بزرگان همواره مغلوب می‌شدند. موردی که اکنون در تورنتو دیده نمی‌شود! آنها با کوای لناردِ آماده، توان رویارویی با هر تیمی در لیگ NBA را دارند و بدون توقف در حال پیشروی هستند. با حضور نرس، بازی تیمی رپترز کاملا تغییر کرد و مهم‌ترین مسئله در خصوص تورنتوی این فصل، همین موضوع است. جذب لنارد کار درستی بود اما استخدام سرمربی فوق‌العاده‌ای مانند نیک نرس، راز بزرگ موفقیت نماینده‌ی کانادا در بسکتبال NBA است. علاوه بر تمام این موارد، هواداران کانادایی بیشتر از سالیان قبل رپترز را حمایت می‌کنند و با ایجاد فضایی هولناک برای رقبا، کار را برای دشمنان سخت‌تر می‌کنند. با توجه به این وضعیت، پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA و به ویژه بازی‌های رپترز مسئله‌ای جذاب و سخت است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: کپیتال وان آرنا (استادیوم خانگی واشنگتن ویزاردز)

تاریخ: یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷- ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۱:۳۰

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل