نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دنور ناگتس – پورتلند تریل بلیزرز

denver vs portland1

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دنور ناگتس – پورتلند تریل بلیزرز

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۴:۳۰ روز دوشنبه، ۲۴ دی ماه، دنور ناگتس صدرنشین بلامنازع کنفرانس غرب در پپسی سنتر، استادیوم اختصاصی خود مقابل پورتلند تریل بلیزرز قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در این بازی در اوج هیجان خواهد بود چراکه هر دو تیم در اوج آمادگی قرار دارند. دنور ناگتس با روند دو پیروزی پیاپی پا به میدان خواهد گذارد و پورتلند نیز با درخششی خیره‌کننده و نوار پیروزی در ۴ بازی به پپسی سنتر خواهد آمد. بردهای اخیر هر دو تیم معمولاً با فاصله‌ی امتیازی زیاد به‌دست آمده است.

پیش‌بینی مسابقه دنور ناگتس – پورتلند تریل بلیزرز در سایت بتکارت

دنور ناگتس؛ یک تیم واقعی

دنور ناگتس در ادامه‌ی روند بهبود فصل‌به‌فصل خود، امسال از تیم معمولی سال قبل که توانسته بود ۵۶% بازی‌ها را ببرد تبدیل به سوپر استار کنفرانس غرب شده و با ۷۰% برد بالاتر از گلدن استیت پر ستاره و اوکلاهما سیتی ایستاده است. گلدن‌استیت با برد دیروز خود به‌لحاظ تعداد برد با دنور به تساوی رسید ولی مردان آریزونا ۲ بازی کمتر انجام داده‌اند و می‌توانند فاصله‌ی خود با تیم دوم جدول را افزایش دهند. این تیم در خانه از ۲۰ بازی ۱۷ تا را برده و قطعاً در این بازی نیز از شانس بیشتری برای برد برخوردار است. در لیگ NBA، دنور در تعداد پاس گل رتبه‌ی ۲، از نظر دفاعی رتبه‌ی ۳ و به‌لحاظ ریباند رتبه‌ی ۶ را در اختیار دارد. از طرف دیگر، خط حمله‌ی این تیم ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده و در رده‌ی ۱۷ قرار دارد. در تیمی که ستاره‌ای ندارد که یک‌تنه تیم را پیروز میدان کند طبیعی است تأکید بیش از حمله روی قدرت دفاعی باشد. بهترین بازیکن دنور، نیکولا یوکیچ، در حال سپری کردن بهترین فصل حرفه‌ای خود است این فصل ۵ بار ترپیل دبل کرده و ترکیب او با جمال ماری و میلساپ و موریس تیم ترسناکی درست می‌کند. نکته‌ی مثبت آن‌که در ۳ بازی اخیر دو تیم، دنور پیروز بوده است.

پورتلند تریل بلیزرز؛ در ردیف بزرگان

گرچه پورتلند تریل بلیزرز تا یک ماه پیش تیمی معمولی بود و کسی حساب خاصی روی آن باز نمی‌کرد ولی فرم اخیر این تیم (۱۰ برد از ۱۵ بازی) و روند ۴ پیروزی پیاپی نظرها را عوض کرده است. پورتلند حالا با افت اوکلاهما، شانس رسیدن به مقام سومی را هم دارد. این تیم با ۲۶ برد و ۱۷ باخت و آمار ۶۰% برد در رده‌ی ۴ کنفرانس غرب جای دارد و با دنور صدرنشین به‌اندازه‌ی ۳.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. پورتلند در ۱۸ بازی خارج از خانه ۱۰ بازی را برده‌ است. خط حمله‌ی تخریب‌گر این تیم متشکل از دیمین لیلارد، مک‌کالوم و یوسف نورکیچ است که در مجموع به‌طور میانگین در هر بازی ۶۲ امتیاز کسب کرده‌اند. نقطه‌ی ضعف پورتلند عملکرد ضعیف دفاعی آن است و به‌لحاظ دفاعی تیم ۱۴ لیگ است (و به‌لحاظ هجومی تیم ۱۳ لیگ).

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA

چنان‌که پیش‌تر گفته شد پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در این بازی در اوج هیجان است و روز دوشنبه‌ بازی‌ای مهیج‌تر از این پیدا نخواهید کرد. هرچند شانس دنور برای پیروزی بیشتر است ولی نباید از فرم عالی پورتلند تریل بلیزرز غافل شد. وضعیت کلی دو تیم را در این لینک و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها در آخرین بازی رودررویشان که مربوط به ۴۰ روز پیش است را در این لینک می‌توانید ببینید.

*آمارهای مربوط به تیم دنور بدون احتساب بازی با فینیکس سانز است. آن بازی پس از اتمام این مقاله انجام خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل