نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه : پیش‌‌بازی آمیان – والنسین

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه ؛ یاران سامان قدوس در جام حذفی موفق خواهند بود؟

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه ، پیش  بازی آمیان-والنسین؛ در چارچوب مسابقات جام حذفی فرانسه، تیم‌های آمیان و والنسین از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۱۵ دی ماه مصادف با ۵ ژانویه ۲۰۱۹ در استادیوم ده لا لیکورن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آمیان؛ تک‌شاخ‌ها روزهای بد لیگ یک فرانسه را از یاد خواهند برد؟

باشگاه آمیان در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد چندان مطلوبی نداشته و از ۱۸ دیدار خود ۵ پیروزی، ۲ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده و با ۱۷ امتیاز نزدیک به منطقه خطر و در جایگاه هفدهم قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، یاران سامان قدوس مشکلات زیادی به خصوص در خط حمله در فصل جاری داشته‌اند. این تیم در ۱۸ مسابقه اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه تنها ۱۷ گل زده که میانگین کمتر از یک گل در هر بازی نشان‌دهنده ضعف این تیم در خط حمله است.

آمیان نتوانسته در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه انتظارات را برآورده سازد. عملکرد این تیم از ابتدای فصل خوب نبوده و یاران سامان قدوس در ۵ هفته اخیر در لیگ ۱ ۳ شکست، ۱ پیروزی و ۱ شکست کسب نموده‌اند. این تیم اکنون به دنبال این بوده که وضعیت خود را با خرید بازیکن در نقل‌و‌انتقالات ژانویه بهبود بخشد تا بتواند در ادامه فصل از منطقه سقوط به لیگ ۲ خود را دور کند.

در خصوص پیش‌بینی لیگ یک فرانسه ، بازی آمیان مقابل والنسین می‌توان گفت که کفه‌ی ترازو به سمت میزبان سنگینی می‌کند زیرا عملکرد این تیم بر خلاف سطح اول فوتبال فرانسه، در جام حذفی خوب بوده و ضمن این‌که حریف تیمی از لیگ ۲ است. بنابراین به نظر نمی‌رسد تک‌شاخ‌ها کار سختی در خانه پیش رو داشته باشند.

والنسین؛ وضعیت بد شاگردان رژینالد ری در لیگ ۲

باشگاه والنسین در فصل جاری لیگ ۲ کشور فرانسه عملکرد نه چندان مطلوبی داشته است. این تیم ۱۸ دیدار خود ۴ پیروزی، ۵ تساوی و ۹ شکست کسب کرده و با ۱۷ امتیاز در جایگاه هجدهم سطح دوم فوتبال کشور فرانسه قرار گرفته است.

وضعیت این تیم در لیگ ۲ خوب نیست. این تیم در ۱۸ مسابقه خود ۳۲ گل دریافت کرده که بدترین خط دفاعی لیگ را تاکنون به خود اختصاص داده است. والنسین کار خود را در هفته‌های ابتدایی خوب شروع نمود و ۲ پیروزی و ۱ تساوی از سه هفته اول کسب کرد اما به تدریج وضعیت بد بر این تیم حکم‌فرما شد. این تیم در ۵ هفته اخیر خود ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست کسب کرده است. در واقع والنسین ۴ هفته است که پیروز نشده است.

انتظار می‌رود که کار سختی پیش روی والنسین در دیدار مقابل یاران سامان قدوس باشد. در خصوص پیش‌بینی لیگ یک فرانسه بازی این دو تیم، کفه‌ی ترازو کاملا به سمت میزبان سنگینی می‌کند شاید برخی تیم‌های سطح پایین‌تر برای تیم‌های بالاتر از خود دردسرساز شوند ولی والنسین در لیگ دوم فرانسه نیز عملکرد مطلوبی نداشته و همین باعث شده تا آمیان با اعتماد به نفس زیادی پا به این مسابقه بگذارد.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل