نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی نیویورک نیکس و میلواکی باکس

002

پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ گوزن‌ها برای انتقام به نیو‌یورک می‌آیند

دو تیم نیویورک نیکس و میلواکی باکس از سری مسابقات کریسمس بسکتبال NBA، به مصاف هم می‌روند. شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. میلواکی باکس در جایگاه دوم کنفرانس شرق دارد و نیویورک نیکس در قعر جدول دست و پا می‌زند. با این حال پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA ، کاری به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. در بازی گذشته این دو تیم، نیویورک نیکس بود که در کمال ناباوری پیروز شد. حالا یانیس و یاران فهمیده‌اند بازی مقابل هیچ‌ تیمی آسان نیست.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نیویورک نیکس: کریسمس‌‌های معروف، این بار در سالن بسکتبال

نیویورک نیکس که این روزها با انواع حواشی دست و پنجه نرم می‌کند، از سری بازی‌های روز کریسمس باید به مصاف میلواکی باکس برود. در بازی گذشته مقابل این تیم، نارنجی پوشان موفق شدند تا با یک پیروزی دلچسب خانگی، سالن را ترک کنند. با این حال شرایط فعلی انیس کنتر و یارانش خوب نیست. حالا آن‌ها ۴ شکست متوالی را در کارنامه خود می‌بینند و باید فکری کنند. شایعات فروش این باشگاه نیز به گوش می‌رسد. هواداران نیویورک نیکس امیدوارند که دست‌های قابل اطمینانی این باشگاه را تصاحب کند. نیویورک نیکس هم در بازی زیر سبد و هم در پرتاب های دور از آن، بسیار ضعیف‌تر از حریفش است. کلید پیروزی، مانند بازی گذشته، روحیه‌ای مضاعف و یک بازی فراتر از توان خواهد بود. وقتی این روزها، پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA ، عجیب‌ و سخت‌تر از همیشه دنبال می‌شود، پیروزی نیویورک نیکس چندان خارج از تصور نیست.

میلواکی باکس: گوزن‌های قدرتمند با رهبری غول یونانی

۵ بازی گذشته برای میلواکی باکس، با ۴ پیروزی و ۱ شکست دنبال شده است. با این حال یانیس و یارانش در بازی گذشته خود مقابل میامی هیت، تن به شکست دادند. گوزن‌ها یکبار در ورزشگاه مدیسون اسکوئر گاردن غافلگیر شده‌اند و نمی‌خواهند آن را تکرار کنند. آن‌ها تنها باید بازی همیشگی خود را انجام دهند و بدون توجه به هیچگونه نکته اضافی، به میدان بیایند. قطعا از لحاظ روحی نیز تیم میلواکی باکس بسیار وضعیت بهتری نسبت به نیویورک نیکس دارد. حضور چند بازیکن از نیمکت برای این بازی مبهم است و شاید این موضوع کمی کار آن‌ها را دشوار کند. نکته قابل توجه دیگر بازی‌های نوسانی میلواکی باکس در خارج از خانه است. با وجود تمام توانایی‌ها، میلواکی باکس نشان داده که در مسابقات خارج از خانه، تیم چندان قابل اعتمادی نیست و این نکته و چیزهایی مانند آن باید در پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA ، در نظر گرفته شود. این بازی در ساعت مناسبی به وقت ایران برگزار می‌شود و اگر تازه با بسکتبال NBA آشنا شده‌اید، این مسابقه را از دست ندهید.

مشخصات بازی

ورزشگاه: مدیسون اسکوئر گاردن (استادیوم اختصاصی نیویورک نیکس)

تاریخ: سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷- ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۲۰:۳۰

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل