نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

 پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی استرالیا-اردن

australia

 پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا : رونمایی از مدافع عنوان قهرمانی

از چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، استرالیا و اردن در گروه دوم به مصاف هم می‌روند. این دیدار یکشنبه ۱۶ دی‌ماه در ورزشگاه بن زاید امارات برگزار خواهد شد. دیگر تیم‎‌های این گروه، فلسطین و سوریه هستند. برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ، تیم استرالیا یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید و باید دید شرایط این تیم در دیدار اول چگونه است زیرا اردن تاکنون تیمی بوده که برای سبز و طلایی‌پوشان مشکل ساز بوده است.

استرالیا: بدون یک تمام‌کننده واقعی

تیم استرالیا تقریبا بهترین بازیکن خود، یعنی آرون موی را به دلیل مصدومیت در جام ملت‌های آسیا در اختیار ندارد. متیو لکی به اردوی تیم ملی استرالیا دعوت شده اما فعلا نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. مارتین بویل، دیگر بازیکنی است که تا همین چند روز پیش مصدوم بود و مشخص نیست در فرم خوبی قرار داشته باشد. با توجه به حریف سرسخت فردا، گراهام آرنولد احتمالا بهترین ترکیب ممکن خود را به میدان می‌فرستد اما نمی‌توان دقیقا گفت کدام بازیکنان در خط هافبک و حمله بازی خواهند کرد. به احتمال فراوان، ماسیمو لیونگو در پست مدافع مرکزی می‌کند و جکسون اروین، در کنار او خواهد بود. تام راجیک، در پست هافبک هجومی به میدان می‌رود اما از بین رابی کروز، مابیل، نابوت و کریس ایکونومیدیس، دو نفر در ترکیب اصلی خواهند بود. پس از پیروزی ۵-۰ مقابل عمان، انتظار می‌رود نابوت به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند.

اردن: آنها به آمار امیدوارند

مهم‌ترین بازیکن تیم اردن، موسی الطماری است که عضو تیم آپوئل نیکوزیای قبرس است و قطعا در خط هافبک تیم اردن به میدان خواهد رفت. عامر شافی، بن یاسین و یاسین البخیط، به احتمال فراوان بازیکنان اصلی اردن خواهند بود. تیم ملی اردن به طور عجیبی از مهاجم باسابقه خود، حمزه الدردور دعوت نکرد. او در جام ملت‌های آسیای قبل، هتریک کرده بود و در مجموع در ۵۵ بازی ملی، ۲۷ گل به ثمر رسانده است.

ویتال بورکلمانسِ بلژیکی که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، کمک مربی تیم ملی کشورش بود، در این دوره سرمربیگری تیم اردن را در اختیار دارد. در سال ۲۰۱۸، اردن مقابل دانمارک پیروز شد و مقابل کرواسی، فینالیست جام جهانی ۲۰۱۸ به سختی و تنها با یک گل شکست خورد.

نکات آماری برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا:

دو تیم تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته‌اند و هر کدام دو بار پیروز بوده‌اند. استرالیا هرگز در خاور میانه، اردن را شکست نداده است. طی دو دوره مقدماتی جام‌های جهانی، تیم استرالیا دو بار با نتایج ۴-۰ و ۵-۱، اردن را در استرالیا شکست داد اما در بازی‌های برگشت، در اردن ۲-۰ و ۲-۱ شکست خورد. گراهام آرنولد در جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۷ نیز سرمربی استرالیا بود و این تیم را تا نیمه نهایی بالا آورد. استرالیا مدافع عنوان قهرمانی است اما ضعف آنها، نداشتن یک مهاجم تمام کننده خوب است زیرا تیم کیهیل بازنشسته شده است.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل