نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی ژاپن و عمان

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی ژاپن و عمان

از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های ژاپن و عمان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از چه آن گمان زده می‌شد، کمی سخت‌تر شده و در همین هفته ابتدایی مسابقات شگفتی‌هایی را به چشم دیدیم. عمان برای صعود از گروه، قطعا با تمام توان و انگیزه خود پا به میدان می‌گذارد و ژاپن نیز به دنبال آن است تا با برتری در این مسابقه، چشم به صدرنشینی گروه بالاتر از ازبکستان داشته باشد.

پیش‌بینی مسابقات پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در سایت بتکارت

ژاپن: سامورایی‌های جنگجو به دنبال قهرمانی

ژاپنی‌ها که سابقه ۴ بار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارند، در سال ۲۰۱۱ و در کشور قطر، برای آخرین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند و حالا در امارات به دنبال بالا بردن جام هستند. بازیکنانی چون شینجی کاگاوا، اوکازاکی یا کیسوکه هوندا در لیست ژاپنی‌ها برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور نداشتند اما این باعث نمی‌شود که ترکیب سرزمین آفتاب تابان خالی از ستاره باشد. ژاپنی‌ها در اولین مسابقه خود و مقابل ترکمنستان، به پیروزی ۳-۲ رسیدند. در آن بازی یویا اوساکو که در وردربرمن بازی می‌کند، گاکو شیباساکی، بازیکن ختافه، مایا یوشیدا، بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس، گنکی هاراگوچی که در باشگاه هانوفر مشغول به کار است، جز شاخص‌ترین بازیکنان آن‌ها بودند. البته آبی پوشان چند بازیکن مطرح بر روی نیمکت خود نیز دارند که انتظار می‌رود در ادامه رقابت‌ها به تناوب بازی کنند. پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، شانس بیش‌تری برای ژاپن قائل است اما عمان تیم دست و پا بسته‌ای به نظر نمی‌رسد.

عمان: تلاش برای حضور در دور بعدی رقابت‌ها

شاگردان پیم وربیک هلندی، نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را واگذار کردند. آن‌ها در دقیقه ۷۲ کار را به تساوی کشاندند اما در لحظات پایانی، مقابل حریف قدرتمندی چون ازبکستان تن به شکست دادند. اکثر بازیکنان عمان در لیگ این کشور و تیم های چون النصر و السویق مشغول به بازی هستند. وربیک به سیستم ۴-۳-۳ علاقه‌مند است و در بازی مقابل ازبسکتان نیز تیمش را با این سیستم روانه میدان کرد. تک گل این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹  را نیز محسن القسانی که در دقیقه ۶۷ به بازی آمده بود، وارد دروازه ازبسکتان کرد. حالا عمان باید با تمام توان خود مقابل ژاپن قرار بگیرد و در تک موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، نهایت استفاده را ببرد.

مشخصات بازی

تورنمنت: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

ورزشگاه: شهر ورزش‌های زاید

تاریخ: یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷- ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۷:۰۰ عصر

پیش‌بینی مسابقه ژاپن و عمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل