نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت دالاس موریکس و اوکلاهاما سیتی تاندر

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ کار سخت وستبروک و یاران در دالاس

دو تیم دالاس موریکس و اوکلاهاما سیتی تاندر، از سری مسابقات بسکتبال NBA، برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. دیدار گذشته این دو تیم با پیروزی دالاس موریکس خاتمه یافت. حالا در زمانی که اهالی دالاس وضعیت چندان خوبی ندارند و اوکلاهاما سیتی تاندر نیز برای صدر جدول کنفرانس غرب تلاش می‌کند، پیش‌بینی بسکتبال NBA، به نظر در این مورد ساده می‌رسد اما همه چیز انقدر هم که به نظر می‌آید راحت نیست. دالاس موریکس در خانه تیم بسیار خوبی است و می‌تواند مانند بازی گذشته، پیروز شود.

دالاس موریکس: تیمی برای درخشش اروپایی‌ها

پس از قهرمانی باشکوه دالاس موریکس در سال ۲۰۱۱ و یک ستاره محوری به نام درک نویتسکی که از آلمان می‌آمد، به نظر نوبت به درخشش یک اروپایی دیگر در این تیم رسیده است. لوکا دانچیچ اسلوونیایی، از یورولیگ و باشگاه رئال مادرید به بسکتبال NBA آمد و حالا آمارش، قابل مقایسه با فصل اول لبران جیمز در بسکتبال NBA است. این موضوع که دالاس موریکس، نتایج خوبی در بازی های اخیر خود نگرفته و ۴ شکست و ۱ پیروزی را در ۵ بازی گذشته خود می‎‌بیند، کاملا درست است و باید در پیش‌بینی بسکتبال NBA نیز لحاظ شود، اما نباید از این مورد هم غافل شد که آن‌ها در خانه تیمی متفاوت هستند و می‌توانند برای رقبا دردسر ایجاد کنند. ورزشگاه آمریکن ایرلاینز سنتر مانند گذشته پر سر و صدا نیست اما همچنان شور و اشتیاق خوبی در خود دارد. چیزی که شاید به بازیکنان تیم هم تزریق شود تا آن‌ها در برابر راسل وستبروک و یارانش، نتیجه خوبی بگیرند.

اوکلاهاما سیتی تاندر: زمانِ تلافی فرا رسید

اوکلاهاما سیتی تاندر در بازی گذشته خود مقابل دالاس موریکس، متحمل شکست بدی شد و شاید مزه آن باخت تلخ، هنوز هم زیر زبان آن‌ها باشد. او کی سی در بازی گذشته خود مقابل فینیکس سانز، با وجود غیبت بازیکنی چون پال جرج، به پیروزی رسید. راسل وستبروک و استیون آدامز، با همکاری یکدیگر موفق شدند تا یک پیروزی شیرین خارج از خانه را کسب کنند. حالا آن‌ها باید در دو دیدار متوالی به مصاف یاران لوکا دانچیچ بروند. بازی اول در خارج از خانه و سپس در برابر تماشاگران خودی. کلید پیروزی برای او کی سی، استفاده از پرتاب‌های دورتر از سبد خواهد بود. با وجود سنتری چون دی آندره جردن که در زمینه بلاک‌شات، استاد است، امتیازگیری در زیرسبد کار چندان راحتی نخواهد بود. هر چند راسل وستبروک نشان داده، سخت‌تر از این‌ها نیز برایش مسئله‌ای ندارد. پیش‌بینی بسکتبال NBA و این دیدار، شاید به راحتی امکان‌پذیر نباشد اما در آستانه این بازی زیبا، شور و هیجان خاصی به علاقه‌مندان اضافه می‌کند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز سنتر (استادیوم خانگی دالاس موریکس)

تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۷- ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه دالاس موریکس و اوکلاهاما سیتی تاندر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل