نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی ممفیس گریزلیز-بوستون سلتیکز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ ممفیس گریزلیز-بوستون سلتیکز

از سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز یکشنبه ۹ دی ماه، تیم ممفیس گریزلیز در استادیوم خانگی خود از بوستون سلتیکز پذیرایی خواهد کرد.پیش‌بینی بسکتبال NBA از این‌جهت جذابیت دارد که نتیجه‌ی بازی‌ها نزدیک است و در این مورد خاص، دو تیم با ترکیب کامل و بدون مصدوم مهم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. تیم بوستون که بنابر برنامه‌ریزی‌ها بناست ۳ بازی با تیم‌های کنفرانس غرب برگزار کند، روز جمعه، ۷ دی ماه مغلوب هیوستون راکتسِ اوج‌گرفته شد و حالا نوبت بازی با ممفیس است. هر دو تیم به‌لحاظ دفاعی تیم‌های قدرتمندی هستند. ممفیس دومین تیم دفاعی NBA است (۱۰۱ گل خورده در هر بازی) و بوستون تیم چهارم (۱۰۵ گل خورده). با این‌حال بوستون سلتیکز دوازدهمین خط حمله‌ی لیگ را دارد (۱۱۱ امتیاز در هر بازی) و ممفیس گریزلیز بیست‌ونهمین خط حمله (۱۰۱ امتیاز).

ممفیس؛ افتادن روی دور برد

خرس‌های ممفیس دسامبر را خوب شروع کردند و در ابتدای این ماه، بالاتر از هیوستون و سن‌آنتونیو در صدر جدول جنوب غربی بودند ولی ۷ باخت از ۸ بازی، آن‌ها را به رده‌ی سوم جدول جنوب غربی و رده‌ی دهم کنفرانس غرب فرستاده است. این تیم در دو بازی اخیر خود با پیروزی مقابل لیکرز و کلیولند توانسته به وضع خود سروسامانی دهد و با ۱۸ برد و ۱۶ شکست و ۴ بازی فاصله‌ی امتیازی با صدر چشم به بازی با سلتیکز داشته باشد. این تیم در ۱۰ بازی اخیر رکورد ۳ برد و ۷ باخت را به جا گذارده و از ۱۶ بازی خانگی ۶ تا را باخته است. مثلث هجومی ممفیس متشکل از مایک کانلی،  مارک گاسول و یارن جکسون است که در هر بازی مجموعاً ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند. نقطه‌ی ضعف اصلی تیم ممفیس پرتاب‌های ۳ امتیازی این تیم است و در بازی آخر خود مقابل کلیولند تنها ۵ تا از ۲۲ تا پرتاب راه دورشان به سبد نشست.

بوستون؛ دفاع خوب، حمله‌ی خوب

بوستون سلتیکز از بازی سخت و سنگینی پا به زمین ممفیس می‌گذارد. سبزپوشان بوستون در تویوتا سنتر، استادیوم تیم هیوستون، مقهور قدرت‌نمایی جیمز هاردن شدند که به‌تنهایی توانست ۴۵ امتیاز به‌دست آورد. بوستون سلتیکز با ۲۰ برد و ۱۴ باخت و ۵ بازی فاصله‌ی امتیازی با صدرنشین کنفرانس شرق یعنی تورنتو رپتورز، در رده‌ی پنجم قرار دارد. آمار بازی‌های خارج از خانه‌ی بوستون، ۹ برد و ۹ باخت است. تیم آقای برد استیونز نشان داده در هر بازی که کایری اروینگ آماده باشد توان شکست دادن هر تیمی را دارد و آخرین نمونه‌ی آن برد تیم فیلادلفیا و نمایش خیره‌کننده‌ی ۴۰ امتیازی این گارد ۲۶ ساله بود. در ۳ بازی اخیر، اروینگ و مارکوس موریس به‌ترتیب ۵۰ و ۵۵ درصد ۳ امتیازی‌های خود را گل کرده‌اند و در صورت استمرار این روند بعید است ممفیس گریزلیز شانس چندانی برای برد داشته باشد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

شاید این مطلب که پرتاب‌های ۲ و ۳ امتیازی بازیکنان بوستون از بازیکنان ممفیس بهتر است

و اینکه در ۵ بازی اخیر این دو تیم بوستون برنده بوده و حتی ۲ بازی اخیر این دو تیم در خانه‌ی ممفیس را نیز بوستونی‌ها برده‌اند بتواند راهنمای خوبی برای پیش‌بینی بسکتبال NBA و مشخصاً این بازی باشد.

پیش‌بینی مسابقه ممفیس گریزلیز-بوستون سلتیکز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل