نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ شکار خرس‌ها، ماموریت تورنتو رپترز در خانه

پیش‌بینی بسکتبال NBA

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم تورنتو رپترز و ممفیس گریزلیز در برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. کانادایی‌ها برای به دست آوردن صدر جدول کنفرانس شرق مبارزه می‌کنند اما در طرف دیگر پس از شروعِ خوب در بسکتبال NBA، حالا ممفیس گریزلیز به افت بدی دچار شده است. چیزی که باعث شده تا در پیش‌بینی بسکتبال NBA، کمتر کسی به آن‌ها اطمینان بالایی داشته باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تورنتو رپترز: دایناسورها، تشنه پیروزی هستند

پس از باخت مقابل بوستون سلتیکس، تورنتو رپترز یک برد خوب ولی نزدیک مقابل فینیکس سانز داشت. فاصله آن‌ها با میلواکی باکس اصلا زیاد نیست و کمی لغزش حریف می‌تواند آن‌ها را دوباره به تیم اول کنفرانس شرق تبدیل کند. شاگردان نیک نرس نیز این را خوب می‌دانند و باید از بازی‌های خانگی خود، حداکثر استفاده را ببرند. صدرنشین شدن، در پلی‌آف و رقابت‌های آن به کمک تورنتو رپترز خواهد آمد و قطعا در پیش‌بینی بسکتبال NBA و مسائل پیرامون آن نیز تاثیر دارد. مانند بازی‌های گذشته، کوای لنارد و کایل لوری دو مهره قابل اتکای تورنتو رپترز هستند. البته نباید از نقش ویژه سرج ایباکا باتجربه نیز گذشت.

ممفیس گریزلیز: جرقه‌ای که زود خاموش شد

پس از یک شروع فصل قدرتمند و برهم زدن معادلات پیش‌بینی بسکتبال NBA، حالا ممفیس گریزلیز به جایگاه چند فصل گذشته خود یعنی ته جدول رسیده است. موضوعی که بسیاری از کارشناسان آن را نیز پیش‌بینی می‌کردند. ۴ شکست متوالی نیز به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد. به نظر مشکل اصلی ممفیس گریزلیز، وجود نداشتن عمق کافی در ترکیب آن‌هاست. دفاع باتمرکز و بابرنامه نیز دیگر در دستور کار آن‌ها قرار ندارد و به نظر امید و انگیزه کافی دیگر در جمع اردوی خرس‌ها وجود ندارد. با این حال آن‌ها هیچ وقت از پیش بازنده نیستند و مهره‌های خوب برای سخت کردن کار هر تیمی، در جمع آن ها وجود دارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ آمارو ارقامی درباره این بازی

در ۶ دیدار اخیر که این تیم مقابل هم قرار گرفته‌اند، ۵ پیروزی سهم تورنتو رپترز و تنها ۱ برد برای ممفیس گریزلیز بوده است. ۵ بازی گذشته برای تورنتو رپترز، ۴ پیروزی و ۱ شکست را به دنبال داشته است. این آمار برای ممفیس گریزلیز کاملا برعکس است. یعنی ۴ شکست و تنها ۱ پیروزی.

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا ( استادیوم خانگی تورنتو رپترز)

تاریخ: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل