نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدارِ لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

از سری مسابقات بسکتبال NBA، دو تیم لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز به مصاف یکدیگر می‌روند. وضعیت دو تیم کاملا برعکس یکدیگر است. از طرفی لس آنجلس کلیپرز با ۴ باخت متوالی، مسیر پیروزی را گم کرده و در سمت دیگر شاگردان استیو کر در گلدن استیت وریرز، با ۶ پیروزی متوالی دورانی رویایی را سپری می‌کنند. پیش‌بینی بسکتبال NBA، با توجه به برگزاری بازی در خانه لس آنجلس کلیپرز، کمی کار را دشوار می‌کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لس آنجلس کلیپرز: بهترین زمان برای پیروزی

لس آنجلس کلیپرز با وجود ۴ شکست پیاپی، همچنان در جایگاه پلی‌آف حضور دارد و این یعنی امید باید در اردوی آن‌ها وجود داشته باشد. شکست سنگین شاگردان داک ریورز در بازی مقابل یوتا جاز، هیچ جای توجیهی ندارد. حالا مشکلات دفاعی و عدم تمرکز روی آن، خود را نشان داده است. با این وجود داک ریورزِ با تجربه، خوب می‌داند چگونه تیمش را از شر این مشکلات خلاص کند. ۲۴ پیروزی و ۲۰ شکست، لس آنجلس کلیپرز را در جایگاه هفتم کنفرانس غرب قرار داده است. در صورت لغرش بیش‌تر، قطعا جایگاهشان به خطر خواهد افتاد و این همان چیزی است که باید از آن دوری کرد. اگر لس آنجلس کلیپرز مانند بازی‌های گذشته خود ظاهر شود، پیش‌بینی بسکتبال NBA ، چیزی جز باخت آن‌ها را در این بازی نمی‌بیند.

گلدن استیت وریرز: قدرتمند و ترسناک

در آستانه بازگشت دمارکوس کازینز به میادین، حالا گلدن استیت وریرز روی نوار پیروزی قدم برمی‌دارد. حاصل این بردها نیز بازگشت به صدر جدول کنفرانس غرب بوده است. در بازی گذشته، جنگجویان با درخشش کوین دورنت و استفن کری، نیواورلینز پلیکانز و یاران آنتونی دیویس را شکست دادند. موضوعی که حالا گلدن استیت وریرز به آن رسیده، توازن خوب در دفاع و حمله است. حواشی ایجاد شده و درگیری‌های بین کوین دورنت و درایموند گرین نیز حالا آرام شده و آرامش بر گلدن استیت وریرز حاکم است. باید دید استیو کر برای پیروزی در این دیدار، چه تصمیماتی را اتخاذ می‌کند. پیش‌بینی بسکتبال NBA، شانس بیش‌تری برای جنگجویان قائل است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ آماروارقامی درباره این بازی

در ۶ بازی رودرروی گلدن استیت وریرز و لس آنجلس کلیپرز، ۴ پیروزی سهم جنگجویان و ۲ پیروزی نیز برای لس آنجلس کلیپرز بوده است. تمام ۵ بازی اخیر گلدن استیت وریرز با پیروزی همراه بوده و این آمار برای طرف دیگر، ۴ شکست و تنها یک برد بوده است. آمار از برتری گلدن استیت وریرز در پیش‌بینی بسکتبال NBA، درباره این بازی می‌گوید.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر ( استادیوم خانگی لس آنجلس کلیپرز)

تاریخ: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷- ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۷:۰۰ صبح

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل