نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی میلواکی باکس و میامی هیت

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ جدال جذاب میلواکی باکس و میامی هیت

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فردا شب بسکتبال NBA، دو تیم میلواکی باکس و میامی هیت مقابل هم قرار خواهند گرفت. میامی هیت یکی از تیم‌هایی است که یکی از معدود شکست‌های میلواکی باکس را رقم زده است و از این لحاظ، بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. باید دید میامی هیت باز هم می‌تواند بر پیش‌بینی بسکتبال NBA غلبه کند و شکست دیگری برای گوزن‌ها رقم بزند یا خیر.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس: ماموریت پس گرفتن صدر جدول

میلواکی باکس تا مدتی قبل صدر جدول را از تورنتو رپترز پس گرفته بود اما کانادایی‌ها باز هم این آن را به دست آوردند. یانیس آنته‌تکومپو و یارانش حالا باید باز برای صدرنشینی بجنگندند. سه پیروزی در چهار بازی گذشته نشان می‌دهد که اوضاع برای گوزن‌ها خوب پیش می‌رود و حالا اصل تداوم باید در دستور کار آن‌ها قرار گیرد. چیزی که در پیش‌بینی بسکتبال NBA نیز اهمیت دارد. سبزپوشان میلواکی یکبار مقابل میامی هیت تن به شکست داده‌اند و نمی‌خواهند این اتفاق تکرار شود. در فاز هجومی، آمار به سود گوزن‌ها است اما در بخش دفاعی، حریف از آن‌ها بهتر عمل کرده است. موضوعی که می‌تواند صحنه‌های جالب زیادی را در بازی فردا شب رقم بزند.

میامی هیت: به دنبال مستحکم کردن جایگاه پلی‌آف

میامی هیت که در سال‌های نه چندان دور، طعم قهرمانی در بسکتبال NBA را نیز چشیده، حالا تیمی متفاوت با آن دوران است. تیمی که از هسته جوان و قابل اتکایی بهره می‌برد اما همچنان خلا یک سوپراستار در این تیم حس می‌شود. مسئله‌ای که شاید در تابستان و با جابه‌جایی‌ چند بازیکن، باعث شود تا مانند گذشته میامی هیت یک چهره بزرگ را به خدمت بگیرد. بازیکنی که این روز‌ها فراتر از انتظارات عمل می‌کند، جاستیس وینزلو است. او که نسبت به فصل پیش، پیشرفت زیادی کرده، حالا عصای دست تیمش در لحظات سخت شده است و در ۲ بازی گذشته میامی هیت که با برد این تیم همراه بود، نقشی کلیدی را ایفا کرد. دوین وید افسانه‌ای نیز امیدوار است فصل آخرش در بسکتبال NBA، با خاطرات خوبی همراه شود.

مشخصات: بازی

ورزشگاه: فیسرو فوروم (استادیوم خانگی میلواکی باکس)

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۳۰ بامداد به وقت ایران

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل