نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی فیلادلفیا سونی‌سیکسرز – مینه‌سوتا تیمبروولوز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ بازی فیلادلفیا سونی‌سیکسرز مینه‌سوتا تیمبروولوز

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۳:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه، فیلادلفیا سونی‌سیکسرز در استادیوم اختصاصی خود یعنی ولز فارگو سنتر از مینه‌سوتا تیمبروولوز میزبانی خواهد کرد. فیلادلفیا در آخرین بازی خود مقابل نیویورک نیکس پیروز شد و هم‌اکنون در فرم نسبتاً خوبی قرار دارد. مینه‌سوتا هم که در این فصل کمتر از حد انتظار ظاهر شده در بازی قبلی خود نیواورلینز پلیکانز را شکست داد و امیدوار است با بازگشت به روزهای خوب بتواند جزو صعودکنندگان به مرحله‌ی پلی‌آف باشد. پیش‌بینی بسکتبال NBA حتماً باید با چشم باز انجام گیرد بنابراین برای پیش‌بینی این بازی، توجه به نکات پایین مهم خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

فیلادلفیا سونی‌سیکسرز؛ تیمی قوی ولی پیش‌بینی ناپذیر

فیلادلفیا سونی‌سیکسرز از بهترین تیم‌های این فصل NBA است و با ۲۸ برد و ۱۶ باخت و آمار ۶۴% برد در رده‌ی ۴ کنفرانس شرق قرار دارد و از مدعیان قهرمانی در این کنفرانس است. این تیم با صدر جدول به‌قدر ۴.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. فیلادلفیا در حالی در ۱۰ بازی اخیر خود آمار ۶ برد و ۴ باخت به‌جای گذارده که برای یک تیم مدعی آمار چندان درخشانی نیست. پاشنه‌ی آشیل فیلادلفیا سونی‌سیکسرز پیش‌بینی ناپذیری آن است به‌طوری‌که ۲ باخت اخیر آن مقابل تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول بوده است. با این‌حال این تیم در خانه آمار قابل احترام ۱۸ برد از ۲۲ بازی را دارد و در ولز فارگو سنتر هر تیمی را آزار می‌دهد. فوق‌ستاره‌ی فیلادلفیا سونی‌سیکسرز، جوئل امبید است که آمار خیره‌کننده‌ی میانگین ۲۷ امتیاز و ۱۳ ریباند را به‌نام خود ثبت کرده است. در کنار او جیمی باتلر و بن سیمونز قرار دارند و این سه در هر بازی به‌طور متوسط ۶۴ امتیاز به‌دست می‌آورند. جیمی باتلر اگر چالش‌های خود با کادر فنی را کمتر کند بازیکن موثرتری هم خواهد شد. درضمن او قرار است مقابل تیم سابق خود بازی کند و برای همین احتمالاً بهترین باتلر ممکن را خواهیم دید.

مینه‌سوتا تیمبروولوز؛ ضعیف‌تر از حد انتظار

مینه‌سوتا تیمبروولوز فصل گذشته به‌عنوان تیم هشتم کنفرانس غرب به پلی‌آف صعود کرد ولی این فصل که انتظار رتبه‌ای بهتر را داشت کار خود را بسیار بد آغاز نمود و اینک با ۲۱ برد و ۲۲ باخت در رده‌ی یازدهم کنفرانس غرب جای دارد و با مرحله‌ی پلی‌آف به‌قدر ۲ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. نتایج ضعیف این تیم باعث برکناری سرمربی آن یعنی تام تیبیدو شد و پس از آن، توانستند در ۲ بازی از ۳ بازی به پیروزی برسند و در قدم اول هم اوکلاهما سیتی قدرتمند را از پیش رو برداشتند. امید مینه‌سوتا در این فصل به کارل آنتونی تاونز، دِرِک رُز، و اندرو ویگینز است. آنچه کار مینه‌سوتا را سخت می‌کند غیبت احتمالی دِرِک رُز (دومین بازیکن امتیازآور و بهترین سه‌امتیازی‌زن تیم) و جف تیگو (بهترین پاسور تیم) است. هرچند اگر روزِ تاونز و ویگینز باشد آنان می‌توانند جای خالی هر بازیکنی را پر کنند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

نیاز به گفتن نیست که پیش‌بینی بسکتبال NBA به‌دلیل نزدیک بودن کیفیت تیم‌های رقیب از هیجان‌انگیزترین شرط‌بندی‌های ورزشی است. این بازی نیز به دلایلی که پیشتر گفته شد احتمالاً بازی نزدیک و حساسی خواهد بود و هیچ تیمی را نمی‌توان از پیش برنده دانست. ولی هم عنصر میزبانی و هم آمار بازی‌های رودرروی اخیر به‌نفع فیلادلفیا سونی‌سیکسرز است و این تیم هر ۳ بازی اخیر با مینه‌سوتا تیمبروولوز را از آن خود کرده است. آمار اجمالی وضعیت دو تیم را می‌توانید در این لینک ببینید.

 پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل