نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی تیم‌های میامی هیت و دنور ناگتس

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ نبرد وایتساید و یوکیچ در فلوریدا

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های میامی هیت و دنور ناگتس به مصاف هم می‌روند. میامی در این بازی نماینده‌ی کنفرانس شرق است و با ۱۹ پیروزی و ۱۹ شکست، در رتبه‌ی ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. در مقابل، دنور ناگتس که تیمی از کنفرانس غرب است، ۲۶ پیروزی و ۱۲ شکست دارد. آنها در حال حاضر تیم اول جدول هستند و می‌خواهند فصل رویایی‌شان را ادامه دهند. با این حال، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی سخت و جذاب است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میامی هیت: اسطوره در سال آخر حضورش در لیگ است، او را به اوج برسانید

میامی هیت در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه‌ی بسیار مشکل برابر آتلانتا هاوکس قرار گرفت و شکست خورد. آنها فصل را بد شروع کردند اما به مرور زمان روحیه‌ی خود را بازیابی کردند و به رتبه‌ای مناسب در جدول رسیدند. در ترکیب میامی دوین وید، اسطوره‌ی این تیم حاضر است. بازیکنی که در سال پایانی حضورش در لیگ قرار دارد و در زمان‌های حساس بازی، هنوز مهره‌ای مهم برای اریک اسپولسترا به حساب می‌آید. مردانِ آتش در خانه تیمی پر قدرت هستند و اکنون به دنبال کسبِ یک پیروزی بزرگ، پس از شکستی تلخ در آتلانتا هستند. در میامی، فوق ستاره‌ا‌ی بزرگ نمی‌توان یافت و شاید علت نتایج سینوسی آنها در فصول گذشته و این فصل، همین مورد است. اما فلوریدایی‌ها دو بازیکن مهم دارند. حسن وایتساید و جاش ریچاردسون در حال حاضر بهترین بازیکنان هیت هستند. عملکرد بی‌نظیر حسن وایتساید در خط دفاعی و ریباندهای بی‌شمار این بازیکن نقطه قوت هیت است. در زمان حمله نیز، جاش ریچاردسون کمک دستِ دوین وید است. با این صحبت‌ها و وجود بازیکنان دیگری چون جاستیس وینزلو و کلی اولینیک، پیش‌بینی بسکتبال NBA به مسئله‌ای سخت تبدیل می‌شود.

دنور ناگتس: به شگفتی‌سازی ادامه می‌دهیم!

دنور ناگتس در بازی گذشته‌اش پیش از این مسابقه مقابل هیوستون راکتس شکست خورد. مایکل ملون با مدیریت صحیح و استفاده‌ی درست از بازیکنانی که در اختیار داشت، تیمی بی‌مثال ساخت. دنوری که سال‌ها جزو تیم‌های ضعیف لیگ به شمار می‌رفت اکنون بهترین تیم لیگ به لحاظ آماری است. آنها در کنفرانسِ سخت غرب، در حال یکه‌تازی هستند. ستاره‌ی ناگتس، نیکولا یوکیچ است. بازیکن پست سنتری که نوعی جدید از سبک بازی تیمی با رهبریِ پست ۵ را وارد بسکتبال NBA کرد. یوکیچِ اهل صربستان در فصول گذشته مدام در حال رشد بود و اکنون فوق‌ستاره‌ای بزرگ است. نیکولایِ ۲۳ ساله بهترین بازیکن تیمش در امتیازگیری، ریباند و پاس منجر به گل است. هیچ بازیکن سنتری در کل دنیا به اندازه‌ی یوکیچ در بردهای تیمش موثر نیست. بدون شک حضور مایک ملون عامل پدید آمدن چنین ستاره‌ای در لیگ است. به هر حال پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی سخت است و رویارویی یوکیچ با وایتساید که بازیکن دفاعی خیلی خوبی است، آزمونی بزرگ برای ستاره‌ی صربِ ناگتس به شمار می‌رود. در کنار یوکیچ، آیزیا تاماس، جمال ماری، پل میلسپ و گری هریس دیگر بازیکنان با کیفیت ناگتس هستند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم خانگی میامی هیت)

تاریخ: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷- ۹ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل