نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت اوکلاهاما سیتی و واشنگتن ویزاردز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ جدال اوکلاهاما سیتی ‌تاندر و پایتخت‌نشینان

دو تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و واشنگتن ویزاردز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. پایتخت‌نشینان در رده یازدهم کنفرانس شرق قرار دارند و از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیستند. در طرف دیگر وضع کاملا متفاوت است. اوکلاهاما سیتی تاندر در رده دوم کنفرانس غرب قرار گرفته و یکی از شانس‌های صدرنشینی این کنفرانس < یکی از گزینه‌های پیش‌بینی بسکتبال NBA است. پال جرج و یارانش یکبار در واشنگتن، حریف را شکست داده‌اند. آیا باز هم موفق به انجام این کار خواهند شد؟

اوکلاهاما ‌سیتی تاندر: به نام پال جرج، به کام وستبروک

در بازی‌های گذشته اوکلاهاما سیتی تاندر، پال جرج با درخشش بسیار خوب خود، باعث سه پیروزی متوالی اهالی اوکلاهاما شده است. با این وجود آمار تریپل دابل راسل وستبروک باعث سایه انداختن بر روی عملکرد جرج شده است. هردوی این ستاره‌ها به نحوی در تیم خود تاثیرگذارند و نباید اثر هر کدام از آن‌ها فراموش شود. سنتر قدرتمند و قلدری چون استیون آدامز نیز همواره به کمک این دو آمده است. یکی از دلایل وضعیت خوبِ فعلی اوکلاهاما سیتی تاندر، علاوه بر وضع هجومی خوب، دفاع مستحکم و با برنامه است. جایی که تاکتیک‌های دفاعی این تیم همواره کار را برای قوی‌ترین فازهای هجومی هم سخت کرده است. پیش‌بینی بسکتبال NBA، برد اوکلاهاما سیتی تاندر در این دیدار را محتمل‌تر می‌داند. باید دید این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

پیش‌بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

واشنگتن ویزاردز: بدون جان وال و سختی‌های راه

خبر مصدومیت جان وال، بدترین خبری بود که می‌توانست در این مقطع فصل به گوش علاقه‌مندان واشنگتن ویزاردز برسد. پوینت گارد همه‌کاره پایتخت که به نظر تا آخر فصل جاری، مصدوم است، کار را به یارانش سپرده است. حالا بارها بر روی بردلی بیل سنگینی می‌کند. واشنگتن در بازی‌های اخیرش نتایج چندان بدی نگرفته اما کار برای رسیدن به پلی‌آف بسیار سخت شده است. واشنگتنی‌ها در دیدار گذشته و در بیرون از خانه، مقابل میامی هیت شکست خوردند. حالا بازی‌های بسیار سخت فرا رسیده و جان سالم به در بردن از آن‌ها کار سختی است. واشنگتن ویزاردز باید فکری به حال خود کند. پیش‌بینی بسکتبال NBA با وجود تمام این حرف‌ها هم هنوز قطعی به سود اوکلاهاما سیتی تاندر نیست. در بسکتبال، بازی در ثانیه‌ها و اتفاقات عجیب در جریان است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: چیسپیک انرژی آرنا (استادیوم خانگی اوکلاهاما سیتی تاندر)

تاریخ: دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷- ۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه اوکلاهاما سیتی و واشنگتن ویزاردز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل