نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی هیوستون راکتس و بوستون سلتیکس

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ اوج هیجان در تقابل دو تیم هیوستون راکتس و بوستون سلتیکس

دو تیم هیوستون راکتس و بوستون سلتیکس، از سری مسابقات بسکتبال NBA، در برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. پیش‌بینی بسکتبال NBA، در حالت عادی خود بسیار سخت است و وقتی نام دو فینالیست کنفرانس شرق و غرب در فصل گذشته نیز در میان باشد، همه چیز دشوارتر از گذشته خواهد شد. هر دو تیم، با وضعیت خوبی پا به میدان می‌گذارند و مانند سال گذشته، انتظار یک دیدار جذاب و نفس‌گیر را خواهیم داشت.

هیوستون راکتس: قربانی بعدی جیمز هاردن در راه است؟

هیوستون راکتس با رهبری جیمز هاردن، حالا دو پیروزی متوالی در کارنامه‌اش ثبت کرده و در منطقه پلی‌آف قرار دارد. رقابت در کنفرانس غرب، به قدری نفس گیر و طاقت‌فرسا است که در پایان فصل عادی، باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم. بسیاری قبل از شروع فصل، نظرات دیگری داشتند اما پیش‌بینی بسکتبال NBA ، بسیار پیچیده‌تر از حدس و گمان است. موشک‌ها در بازی گذشته خود و از سری مسابقات کریسمس بسکتبال NBA، موفق شدند تا اوکلاهاما سیتی تاندر و یاران راسل وستبروک را شکست دهند. غیبت کریس پال به دلیل مصدومیت، نگرانی‌هایی را در هیوستون ایجاد کرده است؛ اما جیمز هاردن توان به دوش کشیدن بار تیم را دارد. اینجاست که نقش دیگر بازیکنان هیوستون راکتس در کمک کردن به او، بسیار مهم خواهد بود. باید دید سومین پیروزی پیاپی برای قرمزهای تگزاسی رقم خواهد خورد یا خیر.

بوستون سلتیکس: ارتش سبز و سفید با رهبری کایری اروینگ

بوستون سلتیکس در مسابقه گذشته خود مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، در وقت‌ اضافه و با درخشش مثال‌زدنی کایری اروینگ به پیروزی رسید. پوینت گارد سابق کلیولند کاوالیرز، نشان داده که مرد لحظات سخت و سرنوشت ساز بازی است. سرمربی بوستون سلتیکس یعنی برد استیونز، پس از چالش‌های بسیاری که با آن مواجه شد، به نظر ترکیب تیم خود را پیدا کرده است. نقش مارکوس موریس و آل هورفورد، در چرخش توپ و بازی روان بوستون سلتیکس بسیار بالاست و در چند بازی که آن‌ها به دلیل مصدومیت حضور نداشتند، کاملا جای خالی آن‌ها احساس می‌شد. البته مصدومیت بلند مدت آرون بینز نیز شاید در آینده برای آن‌ها، مشکل‌ساز شود. در ۴ رویارویی اخیر این دو تیم، سهم هر کدام، ۲ برد بوده است. موضوعی که نشان می‌دهد دو تیم چقدر به هم نزدیک هستند و پیش‌بینی بسکتبال NBA ، اینجاست که علاقه‌مندان به بسکتبال را با مشکل مواجه می‌کند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: تویوتا سنتر (استادیوم خانگی هیوستون راکتس)

تاریخ: جمعه ۷ دی ۱۳۹۷- ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه هیوستون راکتس و بوستون سلتیکس در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل