نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ کاپ انگلستان : پیش‌بینی بازی منچسترسیتی – بورتون آلبیون

پیش‌بینی بازی منچسترسیتی

پیش‌بینی بازی منچسترسیتی -بورتون آلبیون ؛ ماموریتی آسان پیش روی پپ گواردیولا

پیش‌بینی بازی منچسترسیتی – بورتون آلبیون؛ در چارچوب لیگ کاپ انگلستان، تیم‌های منچسترسیتی و بورتون آلبیون از ساعت ۲۳:۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه مصادف با ۹ ژانویه ۲۰۱۹ در استادیوم اتحاد با قضاوت مایک دین مقایب یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

منچسترسیتی؛ سیتیزن‌ها صعودی آسان به فینال لیگ کاپ خواهند داشت؟

باشگاه منچسترسیتی در فصل جاری مسابقات اروپایی عملکردی بسیار خوب داشته است. این تیم در لیگ برتر انگلستان توانسته از ۲۱ مسابقه خود ۵۰ امتیاز کسب کند و پشت سر لیورپول صدرنشین، جایگاه دوم لیگ را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، الیاکیم مانگالا، کلودیو براوو و بنجامین مندی، مصدومان بلندمدت منچسترسیتی هستند و پپ گواردیولا نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند. فابین دلف نیز محرومیتش به اتمام رسیده و می‌تواند مجددا در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به این‌که دیداری آسان پیش روی منچسترسیتی است، انتظار می‌رود که پپ گواردیولا به برخی بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و از بازیکنانی مانند آیمریک لاپورته، دانیلو و اوتامندی در خط دفاعی استفاده کند. همچنین احتمال داده می‌شود که فیل فودن و ایلکای گوندوعان در ترکیب اصلی سیتیزن‌ها حضور یابند.

منچسترسیتی در لیگ کاپ کار خود را با پیروزی مقابل آکسفورد آغاز کرد. سپس به ترتیب از سد فولام و لسترسیتی عبور کرد تا در نهایت به مرحله نیمه نهایی و دیدار مقابل برتون رسید. در خصوص پیش‌بینی بازی منچسترسیتی – بورتون آلبیون می‌توان منچسترسیتی را شانس اصلی پیروزی در این دیدار دانست. این تیم از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و پپ گواردیولا قطعا برای زدن گل‎های زیاد به مصاف حریف خود خواهد رفت.

بورتون آلبیون؛ نایجل کلاف به شگفتی‌سازی در لیگ کاپ ادامه خواهد داد؟

باشگاه بورتون آلبیون در لیگ ۱ یعنی سطح سوم فوتبال انگلستان حضور دارد. این تیم با هدایت نایجل کلاف از ۲۶ دیدار خود ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده و با ۳۵ امتیاز در رده نهم لیگ ۱ انگلستان قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، اسفتن کویین و مارویل ساردل قطعا به دیدار حساس تیم‌شان مقابل منچسترسیتی نخواهند رسید. جیک هسکت که یکی از ستاره‌های تیمش در لیگ کاپ بوده، وضعیتی مشخص ندارد و حضور وی برای رویارویی با سیتیزن‌ها در ترکیب بورتون آلبیون در هاله‌ای از ابهام است.

بورتون آلبیون در لیگ کاپ ابتدا از سد شروزبری عبور کرد. سپس در دیداری بسیار تماشایی با نتیجه ۳ به ۲ ناتینگهام فارست را در خانه حریف مغلوب کرد. شگفتی‌های آن‌ها ادامه داشت و شاگردان نایجل کلاف موفق شدند با نتیجه ۱ به ۰ میدلزبرو را شکست دهند و به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برسند.

اعتماد به نفس بورتون آبیون با توجه به این‌که در ۴ دیدار اخیر خود شکست نخورده‌اند و اخیرا نیز روچدیل با با چهار گل شکست داده‌اند بسیار بالا رفته ولی باید توجه داشت

که حریف آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های انگلستان و البته اروپا است. بنابراین در پیش‌بینی بازی منچسترسیتی – بورتون آلبیون کارشناسان اکثرا به پیروزی پر گل میزبان رای داده‌اند.

پیش‌بینی مسابقات جام اتحادیه انگلیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل