صفحه اصلی / عمومی / والیبال پیکان تهران- شهرداری گنبد؛ نبرد برای صدر جدول

والیبال پیکان تهران- شهرداری گنبد؛ نبرد برای صدر جدول

ad banner

پیش بازی والیبال پیکان تهران- شهرداری گنبد؛ نبرد برای صدر جدول

در ادامه لیگ برتر والیبال در هفته هفتم مسابقات در حساس ترین بازی هفته، دو تیم والیبال پیکان تهران و شهرداری گنبد از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه به مصاف هم می روند. دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که در هفته پنجم در مقابل حریفان پر قدرت خود برنده بازی شدند و در پایان هفته ششم تنها با یک امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و در این مسابقه تلاش خواهند کرد با پیروزی در این دیدار نفسگیر و حساس، و امید به شکست شهرداری ورامین در سیرجان، خود را به صدر جدول برسانند.

پیکان دوباره شتاب می‌گیرد

تیم والیبال پیکان تهران که در هفته پنجم در برابر سایپا پس از چهار برد پیاپی شکست سنگینی را متحمل شده بود در بازی مقابل خاتم اردکان دوباره متحول شد و بازی را سه بر یک به سود خود به پایان رساند تا با روحیه‌ای بالا پا به این مسابقه بگذارد. ترکاشوند که در این فصل تلفیقی از بازیکنان جوان و با‌تجربه و ملی‌پوش را در اختیار دارد تلاش می‌کند در این مسابقه حساس با رفع مشکل همیشگی در دریافت‌های اول، و تقویت روحی و روانی جوانان خود که در بازی مقابل تیم سایپای بحران زده تبدیل به پاشنه آشیل تیمش شده بود، برنده این بازی شود. تیم والیبال پیکان تهران که چندین سال دستش از کاپ قهرمانی کوتاه بوده در این فصل برای رسیدن به این مهم تلاش می کند و می‌خواهد از تک تک بازی های پیش رو حداکثر امتیاز را کسب نماید چراکه سرمربی این تیم به خوبی می‌داند در این فصل رقابت‌های والیبال لیگ برتر نه با یک رقیب جدی بلکه با چندین رقیب از جمله تیم شهرداری گنبد باید رقابت کند.

والیبال پیکان تهران

شهرداری گنبد: سبقت از پیکان در پیچ تهران

تیم شهرداری گنبد که در بازی‌های داخل خانه با حضور تماشگران پرشور خود به هیچ تیمی باج نمی‌دهد در هفته ششم در یک بازی مقتدرانه تیم سایپا را در تهران شکست داد تا با روحیه‌ای بالا به مصاف تیم پیکان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل برود. بلندپروازان گنبدی که در هفته سوم لیگ برتر در ست پنجم بازی را به عقاب نهاجا واگذار کردند در بقیه دیدارها قاطعانه پیروز شدند تا خود را به عنوان یک تیم مدعی در این فصل معرفی کنند. گنبدی ها در مقابل ستارگان پیکان روز سختی را در تهران سپری خواهند کرد. شاگردان عبدالاحد ارمشی با اتکا به بازیکنان قدرتی‌زن و همچنین سرویس‌های موجی جهشی می‌توانند همان بلایی را سر پیکان بیاورند که در هفته پنجم تیم سایپا آورد.

والیبال پیکان تهران

حمید راهجردیان به عنوان داور اول و امید فولادی وندا به عنوان داور دوم، این مسابقه مهیج را در سالن خانه والیبال تهران قضاوت خواهند کرد.

پیش‌بینی والیبال پیکان تهران- شهرداری گنبد در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار یوسف

    ممنون از تحلیل عالیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *