نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بازی بارسلونا-لوانته؛ ارنستو والورده به دنبال پیش‌روی

Barcelona Levante laliga

پیش‌بینی بازی بارسلونا-لوانته؛ در چارچوب مسابقات جام حذفی اسپانیا، تیم‎های بارسلونا و لوانته در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ در استادیوم نیوکمپ با قضاوت خوزه سانچز مارتینز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بینی در بتکارت

 

پیش‌بینی بازی بارسلونا ؛ ارنستو والورده نمی‌خواهد جام حذفی اسپانیا را از دست دهد

باشگاه بارسلونا در فصل جاری مسابقات اروپایی عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. این تیم در فصل جاری لالیگا توانسته از ۱۹ دیدار خود ۱۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست کسب کند و با کسب ۴۳ امتیاز صدرنشین سطح اول فوتبال اسپانیا باشد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، بارسلونا در اولین دیدار خود در جام حذفی اسپانیا توانست لیونیسا را در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب کند. سپس آن‌ها به مصاف لوانته رفتند و دیدار رفت را با نتیجه ۲ به ۱ واگذار کردند. حال شاگردان ارنستو والورده در دیدار برگشت میزبان لوانته خواهند بود و باید دید می‌توانند شکست دور رفت را جبران کنند یا از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف خواهند شد.

لوانته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا پیروز شده و همین مسئله پیش‌بینی بازی این تیم مقابل بارسلونا را دشوار کرده است. بارسلونا می‌داند که نباید حریف را دست‌کم بگیرد و اکنون روی تیم میزبان فشار بیشتری است و آن‌ها ابتدا باید باخت دور رفت را جبران سازند.

لوانته؛ پاکو لوپز نمی‌خواهد به آسانی حذف شود

باشگاه لوانته در فصل جاری لالیگا عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۱۹ دیدار خود ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ شکست کسب کرده و با کسب ۲۳ امتیاز جایگاه دوازدهم لالیگا را به خود اختصاص داده است.

بر خلاف عملکرد متوسط در لالیگا، این تیم در جام حذفی اسپانیا بهتر کار کرده است. شاگردان پاکو لوپز ابتدا مقابل تیم لاگو در دیدار رفت به تساوی رسیدند ولی این تیم را در خانه شکست دادند. سپس آن‌ها در این مرحله به بارسلونا برخورد کردند و همه معتقد بودند آبی‌اناری‌ها صعودی آسان خواهند داشت ولی این لوانته بود که در دیدار رفت با نتیجه ۲ به ۱ پیروز شد و نشان داد حریفی دست و پا بسته مقابل شاگردان ارنستو والورده نیست.

آمار نشان می‌دهد که بارسلونا نه تنها مقابل لوانته بلکه در مقابل بقیه‌ی تیم‌های اسپانیایی در استادیوم نیوکمپ عملکردی بسیار خوب دارد. بارسلونا در ۱۲ دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها مقابل لوانته در خانه پیروز شده و این نشان می‌دهد که تیم میهمان در نیوکمپ حرفی برای گفتن نداشته است.

البته کار به این‌جا ختم نمی‌شود. شاید بارسلونا حریفی کاملا برتر به نظر برسد ولی آمار می‌گوید که لوانته در ۳ دیدار اخیر خود مقابل بارسلونا ۲ پیروزی کسب کرده و ۷ گل به ثمر رسانده است. علاوه بر این مسئله، پیروزی لوانته در دیدار رفت موجب شده پیش‌بینی بازی دو تیم کار آسانی نباشد و قطعا شاگردان پاکو لوپز در نیوکمپ برای شاگردان ارنستو والورده دردسرساز خواهند شد.

بنابراین پیش‌بینی بازی بارسلونا-لوانته را در بتکارت از دست ندهید.

 

پیش بینی در بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل