نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی اوپن استرالیا ؛ دیدار کی نیشیکوری و ژوائو سوسا

پیش‌بینی اوپن استرالیا

از سری رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا، کی نیشیکوری و ژوائو سوسا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انتظار می‌رود این دیدار بسیار نزدیک و جذاب دنبال شود و پیش‌بینی اوپن استرالیا درباره این دیدار نیز قطعا همین‌طور خواهد بود. هر دو تنیسور در دو دیدار گذشته خود، پنج ست بازی کرده‌اند و از این لحاظ انرژی بیش‌تری را صرف نموده‌اند. باید دید پیروز این نبرد نیشیکوری خواهد بود یا سوسا.

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

کی نیشیکوری: سامورایی بی‌ادعا

پروفایل کی نیشیکوری

سن: ۲۹ سال

قد: ۱۷۸ سانتی‌متر

وزن: ۷۳ کیلوگرم

دست: راست

شروع فعالیت: از سال ۲۰۰۷

رنکینگ جهانی: ۹

کی نیشیکوری در ابتدای سال  ۲۰۱۸ در رنک ۲۲ برترین تنیسورهای جهان قرار داشت و در انتهای سال، خود را به جمع ۱۰ تنیسور برتر رساند. نکته‌ای که از تلاش مردِ سخت‌کوش ژاپنی می‌گوید. با این حال از لحاظ عناوین او بدشانس بود و تنها تورنمنت بریزبن را کسب کرد. سامورایی در ۳ فینال نیز حضور داشت که تمام آن‌ها را واگذار کرد. مجموعه‌ای از لحظات خوب و بد، حاصل کارِ نیشیکوری در سال ۲۰۱۸ بود. حالا با شروع سال جدید و رقابت‌های اوپن استرالیا، کی نیشیکوری آمده تا نظر همه را در پیش‌بینی اوپن استرالیا به سمت خود جلب کند. البته او در هر دو بازی گذشته خود به سختی پیروز شد، اما سابقه نشان داده که با جا افتادن در تورنمنت و شرایط آن، او پیشرفت خواهد کرد.

ژوائو سوسا: پرتغالی سخت‌کوش

پروفایل ژوائو سوسا

سن: ۲۹ سال

قد: ۱۸۵ سانتی‌متر

وزن: ۷۴ کیلوگرم

دست: راست

شروع فعالیت: از سال ۲۰۰۸

رنکینگ جهانی: ۴۴

دیدار ژوائو سوسا و کی نیشیکوری از آن‌جا جالب توجه است که هر دو بازیکن بیش از قدرت، به سرعت و چابکی خود وابسته هستند. سوسا سال ۲۰۱۸ را در رنکینگ ۵۷ شروع کرد و در پایان سال، او مرد ۴۴ ام تنیس جهان شد. عنوان استوریل پرتغال، توسط سوسا در سال گذشته فتح شد. ۳ عنوان و ۷ فینال، حاصل کار ده ساله مرد پرتغالی بوده است. سوسا در هر دو بازی گذشته خود در اوپن استرالیا، با نتیجه ۳-۲ پیروز شده و در سخت‌ترین لحظات بازی از حریف خود کم نیاورده است. حالا باید دید در اوپن استرالیا و جایی که پیش‌بینی اوپن استرالیا به اوج خود می‌رسد، او مقابل کی نیشیکوری چه خواهد کرد.

پیش‌بینی اوپن استرالیا؛ آمار و ارقامی درباره این بازی

کی نیشیکوری و ژوائو سوسا ۲ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم هرکدام یک پیروزی بوده است. البته پیروزی سوسا به دلیل کناره‌گیری نیشیکوری از مسابقه به دلیل مصدومیت بود. ۱۰ مسابقه اخیر برای کی نیشیکوری، با ۸ پیروزی و ۲ باخت همراه بوده است. این آمار برای ژوائو سوسا، ۷ پیروزی و ۳ شکست بوده است. در پیش‌بینی اوپن استرالیا، این آمار می‌تواند نقشی کلیدی داشته باشد.

مشخصات بازی

تاریخ: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷- ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

تورنمنت: اوپن استرالیا، ملبورن

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل