نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بازی رقابت چیلیچ مقابل تامیچ

پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹

پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ کارِ سخت چیلیچ در نخستین راند مقابل تامیچ

از ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹، رقابت‌های اوپن استرالیا بازگشایی خواهد شد و علاقه‌مندان به تنیس می‌توانند از رقابت برترین‌های این ورزش لذت ببرند. حالا فینالیست سال گذشته یعنی مارین چیلیچ، باید در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف برنارد تامیچ استرالیایی برود. با توجه به ملیت حریف، جو استادیوم کاملا به نفع تامیچ خواهد بود و از این لحاظ نیز مارین چیلیچ کار سختی را در پیش خواهد داشت. همین موضوع پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹ درباره این دیدار را کمی سخت‌تر از بقیه می‌کند.

پیش‌بینی مسابقه چیلیچ مقابل تامیچ در سایت بتکارت

مارین چیلیچ: این بار دیگر فینال کافی نیست

پروفایل مارین چیلیچ

سن: ۳۰ سال

قد: ۱۹۸ سانتی‌متر

وزن: ۸۹ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۵

رنک جهانی: ۷

سال ۲۰۱۸ آن طور که باید برای مارین چیلیچ پیش نرفت. پس از رسیدن به فینال رقابت‌های اوپن استرالیا، جز قهرمانی رقابت‌های کوئینز کلاب لندن، عنوان دیگری عاید تنیسور کروات نشد. چیلیچ سابقه ۱ بار قهرمانی در رقابت‌های گرنداسلم را دارد و حالا برای دومین عنوانش تلاش کند. برای تنیسوری مانند چیلیچ که بسیار بر فیزیک خود تکیه دارد، مهم‌ترین اصل چیره شدن بر حریف و شکست دادن او از طریق ضربات پرقدرت است. همین هم باعث می‌شود خستگی زودتر از رقیب به دنبال او بیاید و نقش مدیریت انرژی اینجا خودش را نشان می‌دهد. در آخرین جدال چیلیچ و تامیچ، این تنیسور استرالیایی بود که چیلیچ را شکست داد. مرد کروات به دنبال انتقام حذف از رقابت‌های مونترئال کانادا نیز هست.

برنارد تامیچ: با کمک هواداران، به شگفتی فکر کن

پروفایل برنارد تامیچ

سن: ۲۶ سال

قد: ۱۹۶ سانتی‌متر

وزن: ۹۱ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۸

رنک جهانی: ۸۵

برنارد تامیچ تنیسور دست و پا بسته‌ای نیست و اخیرا فرم فوق العاده‌ای نیز داشته است. پیروزی در ۹ بازی از ۱۰ دیدار گذشته، نشان می‌دهد تامیچ به خوبی خود را برای رقابت‌های اوپن استرالیا آماده کرده و به دنبال این است تا تمام معادلات در پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹ را بر هم بزند. در رقابت‌های اوپن استرالیا سال ۲۰۱۰، این دو تنیسور به مصاف هم رفتند که چیلیچ به سختی و با نتیجه ۳-۲ توانست از سد تامیچ بگذرد. تنیسور استرالیایی در سال ۲۰۱۸ تنها در رقابت‌های چنگدو چین به قهرمانی رسید و حالا نمی‌خواهد در کشورش خیلی راحت از دور رقابت‌ها کنار برود.

مشخصات بازی

تاریخ: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷- ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۲:۴۵ ( تقریبی است)

محل برگزاری: مارگارت کورت آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی اوپن استرالیا ۲۰۱۹ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل