نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی اوپن استرالیا ؛ جدال جوانی و تجربه در بازی زورف و شاردی

Alexander Zurev vs Chardy Austallia Open

از سری رقابت‌های اوپن استرالیا، الکساندر زورف و جرمی شاردی در برابر هم قرار خواهند گرفت. هر چه زورف به آسانی راهی دور دوم اوپن استرالیا شد، جرمی شاردی با زحمت و نتیجه ۳-۲ به این‌جا رسیده است. در ۳ تقابل قبلی این دو تنیسور، دو پیروزی سهم زورف و یک برد نیز برای شاردی بوده است. حالا که پیش‌بینی اوپن استرالیا به لحظات جذابی رسیده است، باید در تقابل جوانی و تجربه، کدام پیروز خواهد شد.

پیش بینی اوپن استرالیا در بتکارت

الکساندر زورف : تاریخ‌سازی جوان آلمانی در اوپن استرالیا ؟

پروفایل الکساندر زورف

پشت سر سه غول دنیای تنیس، یک جوانِ آلمانی ایستاده که به گفته بسیاری از کارشناسان آینده دنیای تنیس است. رقابت‌های مونیخ، مسترز مادرید، واشنگتن و تور پایانی سال در لندن توسط زورف تنها در یک سال گذشته فتح شده است. جوانِ هامبورگی در اوج جوانی، ۱۰ عنوان تنیس حرفه‌ای را کسب کرده و قطعا به بیش از این‌ها می‌اندیشد. ضربات بک‌هند پرقدرت و یورش سریع به روی تور، همیشه در دستور کار زورف قرار داشته است و انتظار می‌رود شاردی کار بسیار سختی در برابر او داشته باشد. پیش‌بینی اوپن استرالیا روی این موضوع تاکید دارد.

جرمی شاردی: آیا تجربه در اوپن استرالیا به کار خواهد آمد؟

پروفایل جرمی شاردی

جرمی شاردی همواره تنیسوری متوسط بوده که از یک سطح پا را فراتر نگذاشته است. تنها عنوان کسب شده توسط او، رقابت‌های اشتوتگارت بود که در سال ۲۰۰۹ توسط تنیسور فرانسوی فتح شد. شکست‌های گذشته برای شاردی درس‌های خوبی را به همراه داشته و شاید تمام این‌ها مقابل الکساندر زورف به کار بیاید. تنها پیروزی شاردی برابر پسرِ آلمانی، به سال ۲۰۱۵ و رقابت های کوالالامپور مالزی برمی‌گردد. ۴ پیروزی و ۶ شکست، حاصل کار شاردی در ۱۰ بازی گذشته بوده است که نشان می‌دهد او چندان هم آماده نیست. باید دید آیا این تنیسور کهنه‌کار فرانسوی موفق خواهد شد پیش‌بینی اوپن استرالیا را دچار شگفتی کنی یا خیر.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷- ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۱:۳۰ ( تقریبی است)

محل برگزاری: مارگارت کورت آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش بینی اوپن استرالیا در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل